FANDOM

Rock Raiders
Rock Raiders logo
Teema
Elinikä 1999-2000
Järjestelmä SYSTEM
Yläteema Underground

Rock Raiders oli maan alle sijoittuva, pääosin vuonna 1999 käynnissä ollut teema. Sen tarina keskittyy vieraalla planeetalla energiakristalleja hirviöiden kanssa kilpaa keräävään Rock Raiders -ihmistiimiin. Rock Raiders jäi julkaisuvuotenaan Star Wars -lisenssiteeman jalkoihin, eikä siksi menestynyt kovin hyvin.

Rock Raiders on osa Underground-teemaa, jonka ainoa teema se oli pitkään. Vuonna 2009 julkaistiin siihen perustuva uusi Power Miners -teema, jota pidetään toisena Underground-teemana.

TaustatarinaMuokkaa

Rock Raiders, tarinan päähenkilöiden ryhmä, on palaamassa kotiin tuntemattomasta aurinkokunnasta. Matkan loppuvaiheilla heidän avaruusaluksensa, LMS Explorer, ajautuu asteroidivyöhykkeeseen. Asteroidit sammuttavat aluksen suojakilven ja työntävät sitä kohti madonreikää. Kun Rock Raiders -jäsenet yrittävät paeta sen luota, he epäonnistuvat ja aluksen polttoaine kuluu loppuun. Alus ajautuu madonreikään ja siirtyy toiseen galaksiin.

Vieraassa galaksissa joukkio lähtee lähimmälle planeetalle, planeetta U:lle, LMS Explorerin varaenergialla. Planeetalla on runsaasti energiakristalleja, joita voisi käyttää aluksen polttoaineeksi päästäkseen kotiin. Tämän vuoksi tiimi lähtee keräämään kristalleja.

Maan alla on kuitenkin monia luonnollisia vaaroja: laavaa, sen aiheuttamaa eroosiota, ja maanvyöryjä. Lisäksi jotkut planeetan eläimistä ovat tehtävälle tuhoisia. Kivihirviöt sekä niiden sukulaislajit, jää- ja laavahirviöt, ovat vahvoja, ilkeitä olentoja, jotka syövät energiakristalleja ja limaetanat imevät kristalleja tyhjiksi energiasta.

Sarjan setitMuokkaa

Promosetit:

MediaMuokkaa

Rock Raiders-teema poiki oman videopelinsä nimeltä LEGO Rock Raiders.

Katso myösMuokkaa

Ympäri Wikian verkkoa
Hae mainospaikkaa

Satunnainen wiki