FANDOM

Murhaaja on Mr.laulajan pisin legoanimaatioelokuva.

TietoaMuokkaa

Elokuvan hahmojen äänet on tehty bitlipsillä.

Elokuva kestää 9 min.

Elokuva kuva.jpg

Elokuvan mainoskuva 2010

Murhaaja .jpg

Elokuva toinen mainoskuva 2010

Murhaaja mainoskuva.jpg

Elokuvan kolmas manoskuva jossa on agentti,supermies ja jukka

Juoni Muokkaa

Elokuva kertoo miehestä jonka nimi on Jukka. Hän asuu Metsälässä ja hänellä on aina tylsää.Kun erään kerran aamulla hän sanoo:Onpas tylsää kaipaan toimintaa! Pahamaineinen joukko,sarja ja palkkamurhaaja koputtaa hänen oveensa.Jukka pelästyy ja pinkoo karkuun.Murhaaja jahtaa häntä pitkään kunnes hän löytää hyvän piilopaikan ja murhaaja lähtee menemään.Jukka huokaa helpotuksesta ja kävelee kotia kohti.Matkalla hän näkee kaverinsa Penkkisen ja Jenkkisen.He ovat kaksosia.He kysyvät kuka jahtasia sua äsken? Jukka vastaa:Ei kukaan mä vaan menin mun yhden kaverin kanssa yhtä leikkiä. Kaksoset kysyvät:Eihän kolmekymppiset leiki leikkejä.Jukka hätääntyy ja vastaa:No se oli vaan sellanen jutska.Parin päivän päästä Jukka näkee murhaajan mutta tällä kertaa murhaaja lyö häntä raudalla päähän.Murhaaja vie hänet piiloonsa.Kun Jukka virkoaa jukka lähtee karkuun.Murhaaja sanoo:Minä kostan vielä! Jukka on kotona eikä liikauta evääkään traumojensa takia.Hän näkee lehdessä ilmoituksen supersankari palvelusta.Hän soittaa sinne ja parin minuutin päästä ovellä on hopea pukuinen mies ja agentti 001.Jukka sanoo:Teidän täytyy pidättää murhaaja. Agentti ja supermies sanovat:No missä sen murharin piilo on.Jukka vastaa:Jossain murha tiellä.Agentti ja supermies sanovat.Sinne siis! He kävelevät vähän matkaa kunnes he näkevät ruman talon.He menevät sinne ja siellä on paha missä mainitaan.Murhaaja on siellä sirkkelinsä kanssa.Murhaaja lähtee jahtaamaan heitä mutta Agentti 001 pysäyttää tilanteen.He alkavat tappelemaan ja voitto kääntyy kuin kääntyykin Agentin puolelle.Kaksoset tulevat ja kysyvät:Mitä täällä tapahtuu? Jukka kysyy miten te tänne jouduitte? Me seurattiin teitä Jenkkinen vastaa.Agentti kysyy:Miksi sinä olet murhaaja? Hän vastaa.Minulla oli rankka lapsuus.Kaikki kiusasivat ja pilkkasivat aina kuin mahdollista.Agentti vastaa:Ymmärän,mutta silti sinut on pidätetty! Ja niin kaikki elivät onnellisina elämänsä loppuun asti.

Ympäri Wikian verkkoa
Hae mainospaikkaa

Satunnainen wiki