FANDOM

Mars Mission
250px-Mars Mission.png
Teema
Elinikä 2007-2008
Järjestelmä SYSTEM
Yläteema Space

Mars Mission (lyhennettynä MM) on Space-yläteemaan kuuluva teema, joka kertoo ihmisten ja avaruusolentojen kohtaamisesta Marsissa. Teema tuli kauppoihin kesällä 2007 ja sen tuottaminen lopetettiin vuoden 2008 lopussa. Teemaa pidetään Life on Mars -teeman seuraajana vaikkakin teemojen aihealueet vaihtuivat.

Tarina ja osapuoletMuokkaa

AstronautitMuokkaa

Astronautit tai "astrot" ovat joukko Marsiin matkustaneita ihmisiä jotka ovat tulleet etsimään voimakkaita kristalleja planeetalta. He tarvitsevat kristalleja heidän laitteittensa voimaksi, ja koska alienit haluavcat niitä myös, syntyy kahnauksia. Astronauttien ja heidän koneiden värit ovat valkoinen ja oranssi.

AlienitMuokkaa

Alienit ovat tulleet tuntemattomalta alueelta avaruudesta etsimään kristalleja, he eivät ole Marsilaisia (lähde: LEGO Magazine). Alienit ovat läpinäkyvän vihreitä ja hohtavat pimeässä. Ne asuvat maanalaisissa pesissä, ja vuoden 2008 tarinassa nämä pesät tuhottiin Astronauttien toimesta.

Yhteydet Life On Mars-teemaanMuokkaa

Vaikkakin tarinallisesti Mars Mission ja sitä edeltänyt Life On Mars (lyhennettynä LOM) eroavatkin toisistaan (MM keskittyy joukkioiden väliseen taisteluun voimakkaammin kuin LOM), teemoilla on monia muita yhteläisyyksiä. Molemmat sijoittuvat Marssiin, molemmissa "ihmiset" ja avaruusolennot kohtaavat ja molemmissa käytetään samanlaisia elementtejä astronauttien aluksissa. Myös teeman "pää-toiminnallisuus" elementti on sama; molemmissa on ilmalla toimiva "sukkula-järjestelmä", jonka avulla voidaan siirtää hahmoja ja palikoita putkien päästä toiseen ilmapumpun avulla.

SetitMuokkaa

2007

2008

Katso myösMuokkaa

Ympäri Wikian verkkoa
Hae mainospaikkaa

Satunnainen wiki