FANDOM

Tämä on lista My LEGO Networkissä esiintyvistä moduuleista. Lista on aakkosjärjestyksessä.

Alien Egg ModuleMuokkaa

Avaruusolion muna.

1000 klikkauksen saatuaan tämä antaa Rocket Game -moduulin suunnitelmat.

  • Paikkoja: 3
  • Hinta: läpinäkyvä LEGO-palikka (22), Drone Bee (1)

Alter Ego ModuleMuokkaa

Kasvattaa viisi Fairy Dust -esinettä päivässä ja yhden jokaista viittä klikkausta kohtaan. Kerralla keräämisen rajoitus on 20 kappaletta.

Tähän moduuliin voi asettaa, nimen mukaisesti, toisen avatarin. Moduulia klikkaavat saavat nähdä sen.

  • Paikkoja: 1
  • Hinta: Hypnotic Frequency Machine (1), oranssi LEGO-palikka (10), Loose Spark (25)

Barrack ModuleMuokkaa

House of Gauntletsin linnoitus.

Omistaja voi asettaa moduuliin Bowman-esineen. Tällöin kävijän täytyy käyttää Pikeman-esinettä moduuliin klikatakseen sitä, aiheuttaen taistelun. Sen voittaja arvotaan. Omistaja saa voittaessaan House of Gauntlets Victory Ribbon -esineen, kävijä taas House of Mantles Victory Ribbon -esineen. Tämän jälkeen moduuliin käytetyt esineet katoavat.

  • Paikkoja: 1
  • Hinta: Shield of Speed (1)

Bastion ModuleMuokkaa

House of Gauntletsin linnoitus.

Omistaja voi asettaa moduuliin Knight-esineen. Tällöin kävijän täytyy käyttää Catapult-esinettä moduuliin klikatakseen sitä, aiheuttaen taistelun. Sen voittaja arvotaan. Omistaja saa voittaessaan kymmenen House of Gauntlets Victory Banner -esinettä, kävijä taas kymmenen House of Mantles Victory Banner -esinettä. Tämän jälkeen moduuliin käytetyt esineet katoavat.

  • Paikkoja: 3
  • Hinta: Shield of Speed (1), Shield of Cunning (1), musta LEGO-palikka (1)

Bee Battle Module, Rank 1Muokkaa

Omistaja voi asettaa moduuliin Worker Bee -esineen. Kävijän täytyy käyttää samaa esinettä moduuliin voidakseen klikata sitä, aiheuttaen taistelun. Sen voittaja arvotaan. Omistaja saa voittaessaan Drone Bee -esineen suunnitelmat, kävijä taas Honey Pot -esineen. Tämän jälkeen moduuliin käytetyt esineet katoavat.

  • Paikkoja: 1
  • Hinta: Punainen LEGO-palikka (10), Red Flower (5), Honey Pot (1)

Bee Battle Module, Rank 2Muokkaa

Omistaja voi asettaa moduuliin Better Bee -esineen. Kävijän täytyy käyttää samaa esinettä moduuliin voidakseen klikata sitä, aiheuttaen taistelun. Sen voittaja arvotaan. Omistaja saa voittaessaan 12 Honey Pot -esinettä, kävijä taas kymmenen. Tämän jälkeen moduuliin käytetyt esineet katoavat.

  • Paikkoja: 1
  • Hinta: Punainen LEGO-palikka (15), Honey Pot (2), Red Flower (5)

Bee Battle Module, Rank 3Muokkaa

Omistaja voi asettaa moduuliin Best Bee -esineen. Kävijän täytyy käyttää samaa esinettä moduuliin voidakseen klikata sitä, aiheuttaen taistelun. Sen voittaja arvotaan. Omistaja saa voittaessaan 25 Honey Pot -esinettä, kävijä taas 20. Tämän jälkeen moduuliin käytetyt esineet katoavat.

  • Paikkoja: 1

BFF ModuleMuokkaa

Kasvattaa 20 keltaista LEGO-palikkaa päivässä ja yhden jokaista kymmentä klikkausta kohtaan. Kerralla keräämisen rajoitus on 40 kappaletta.

Tähän moduuliin voi valita yhden henkilön ystävälistaltaan, "parhaan ystävän". Kun moduulin omistaja kerää sen kasvattamat esineet, "paras ystävä" saa niitä saman verran.

  • Paikkoja: 2
  • Hinta: Victory Ribbon (5), Potted Plant (5), keltainen LEGO-palikka (10)

Castle ModuleMuokkaa

House of Mantlesin linnoitus.

Omistaja voi asettaa moduuliin Stone Golem -esineen. Tällöin kävijän täytyy käyttää Dragon-esinettä moduuliin klikatakseen sitä, aiheuttaen taistelun. Sen voittaja arvotaan. Omistaja saa voittaessaan 20 House of Mantles Victory Ribbon -esinettä, kävijä taas Black LEGO Brick -esineen. Tämän jälkeen moduuliin käytetyt esineet katoavat.

  • Paikkoja: 3
  • Hinta: Shield of Strength (1), Shield of Endurance (1), Shield of Discipline (1), valkoinen LEGO-palikka (1)

Crest of the House of Gauntlets ModuleMuokkaa

Muuttaa 10 House of Gauntlets Victory Banner -esinettä yhdeksi mustaksi LEGO-palikaksi päivässä, sekä yhden enemmän jokaista viittä klikkausta kohtaan. Kerralla keräämisen raja on kymmenen kappaletta.

  • Paikkoja: 1
  • Hinta: Shield of Resilience (1), Shield of Speed (1), Shield of Cunning (1), Shield of Kindness (1)

Crest of the House of Mantles ModuleMuokkaa

Muuttaa 10 House of Mantles Victory Banner -esinettä yhdeksi valkoiseksi LEGO-palikaksi päivässä, sekä yhden enemmän jokaista viittä klikkausta kohtaan. Kerralla keräämisen raja on kymmenen kappaletta.

  • Paikkoja: 1
  • Hinta: Shield of Strength (1), Shield of Endurance (1), Shield of Discipline (1), Shield of Justice (1)

Dino Ambush, Rank 1 ModuleMuokkaa

  • Paikkoja: 1
  • Hinta: Violetti LEGO-palikka (5), Eoraptor (1)

Dino Ambush, Rank 2 ModuleMuokkaa

  • Paikkoja: 1
  • Hinta: Violetti LEGO-palikka (5), vihreä LEGO-palikka (10), Velociraptor (1)

Dino Ambush, Rank 3 ModuleMuokkaa

  • Paikkoja: 1
  • Hinta: ?

Dino Bone Gallery ModuleMuokkaa

Näyttää omistajan galleriakuvan luukehyksissä.

Kasvattaa viisi vihreää LEGO-palikkaa päivässä ja yhden jokaista 25 klikkausta kohtaan. Kerralla keräämisen rajoitus on kymmenen kappaletta. Tämä moduuli saattaa myös lähettää yhden Rough Sapphire -esineen satunnaiselle henkilölle omistajan ystävälistalla.

  • Paikkoja: 2
  • Hinta: ?

Dino Bone Sticker ModuleMuokkaa

Näyttää tarra-asetelman luukehyksissä.

Kasvattaa viisi violettia LEGO-palikkaa päivässä ja yhden jokaista 25 klikkausta kohtaan. Kerralla keräämisen rajoitus on 25 kappaletta. Tämä moduuli saattaa myös lähettää yhden Rough Ruby -esineen satunnaiselle henkilölle omistajan ystävälistalla.

  • Paikkoja: 2
  • Hinta: ?

Dino Grazing Module, Rank 1Muokkaa

Tätä moduulia klikatakseen kävijän täytyy omistaa Protoceratops-esine ja käyttää vihreä LEGO-palikka moduuliin. Tällöin hänellä on mahdollisuus voittaa Dino Scale -esine. Jokainen klikkaus antaa omistajalle mahdollisuuden voittaa tämän moduulin parannellun version suunnitelmat.

  • Paikkoja: 1
  • Hinta: Vihreä LEGO-palikka (5)

Dino Grazing Module, Rank 2Muokkaa

Tätä moduulia klikatakseen kävijän täytyy omistaa Stegosaurus-esine ja käyttää kolme vihreää LEGO-palikkaa moduuliin. Tällöin hänellä on mahdollisuus voittaa kymmenen Dino Scale -esinettä. Jokainen klikkaus antaa omistajalle mahdollisuuden voittaa tämän moduulin parannellun version suunnitelmat.

  • Paikkoja: 1
  • Hinta: Vihreä LEGO-palikka (5), violetti LEGO-palikka (10)

Dino Grazing Module, Rank 3Muokkaa

Tätä moduulia klikatakseen kävijän täytyy omistaa Brachiosaurus-esine ja käyttää viisi vihreää LEGO-palikkaa moduuliin. Tällöin hänellä on mahdollisuus voittaa kymmenen Dino Scale -esinettä. Jokainen klikkaus antaa omistajalle mahdollisuuden voittaa Dino Horn -esineen. Kerralla keräämisen rajoitus on yksi kappale.

Dinosaur Pet ModuleMuokkaa

Dinosaurus-lemmikki.

Kasvattaa viisi violettia LEGO-palikkaa sataa klikkausta kohtaan. Kerralla keräämisen rajoitus on viisi kappaletta. Moduulin klikkaaminen saattaa lähettää Dino Scale -esineen satunnaiselle henkilölle omistajan ystävälistalla.

  • Paikkoja: 1
  • Hinta: Vihreä LEGO-palikka (2), sininen LEGO-palikka (10)

Dreaming Beam Infuser ModuleMuokkaa

Kasvattaa kymmenen läpinäkyvää LEGO-palikkaa päivässä ja yhden jokaista kymmentä klikkausta kohtaan. Kerralla keräämisen rajoitus on 20 kappaletta.

  • Paikkoja: 3
  • Hinta: Läpinäkyvä LEGO-palikka (10), Dreaming Beam Access Code 1 (1), Dreaming Beam Access Code 2 (1), Dreaming Beam Access Code 3 (1), Dreaming Beam Access Code 4 (1), Dreaming Beam Access Code 5 (1)

Duo Performance ModuleMuokkaa

Kasvattaa yhden Hit Single -esineen jokaista kolmea klikkausta kohtaan sekä omistajalle että moduuliin valitulle ystävälistan henkilölle. Moduulin klikkaaminen saattaa lähettää Loopin satunnaiselle henkilölle omistajan ystävälistalla.

  • Paikkoja: 2
  • Hinta: ?

Electric-Dam ModuleMuokkaa

Vaatii toimiakseen kymmenen Beaver-esinettä. Kävijän täytyy käyttää Treason Beaver -esine klikatakseen moduulia. Tällöin moduuli lähettää 20 sinistä LEGO-palikkaa satunnaiselle henkilölle omistajan ystävälistalla. Kun moduulia on klikattu 20 kertaa, omistaja saa Water Mill -esineen suunnitelmat.

  • Paikkoja: 1
  • Hinta: Lumber (30), punainen LEGO-palikka (30), Beaver (3)

Electrician's Apprentice Gallery ModuleMuokkaa

Näyttää omistajan galleriakuvan.

Kun tätä moduulia on klikattu sata kertaa, omistaja saa Electrical License -esineen.

  • Paikkoja: 3
  • Hinta: ?

Elemental Air Gallery ModuleMuokkaa

Näyttää omistajan galleriakuvan.

Kasvattaa yhden Elemental Wind -esineen päivässä ja yhden jokaista 20 klikkausta kohtaan. Kerralla keräämisen rajoitus on yksi kappale. Moduulia klikkaava kävijä saa yhden Totemic Feed -esineen jokaista klikkausta kohtaan.

  • Paikkoja: 2
  • Hinta: ?

Elemental Earth Gallery ModuleMuokkaa

Näyttää omistajan galleriakuvan.

Kasvattaa yhden Elemental Earth -esineen päivässä ja yhden jokaista 20 klikkausta kohtaan. Kerralla keräämisen rajoitus on yksi kappale. Moduulia klikkaava kävijä saa yhden Totemic Feed -esineen jokaista klikkausta kohtaan.

  • Paikkoja: 2
  • Hinta: ?

Elemental Fire Factory ModuleMuokkaa

Näyttää omistajan LEGO Factory -galleriakuvan.

Kasvattaa yhden Elemental Fire -esineen päivässä ja yhden jokaista 20 klikkausta kohtaan. Kerralla keräämisen rajoitus on yksi kappale. Moduulia klikkaava kävijä saa yhden Totemic Feed -esineen jokaista klikkausta kohtaan.

  • Paikkoja: 2
  • Hinta:

Elemental Water Sticker ModuleMuokkaa

Näyttää tarra-asetelman.

Kasvattaa yhden Elemental Water -esineen päivässä ja yhden jokaista 20 klikkausta kohtaan. Kerralla keräämisen rajoitus on yksi kappale. Moduulia klikkaava kävijä saa yhden Totemic Feed -esineen jokaista klikkausta kohtaan.

  • Paikkoja: 2
  • Hinta: ?

Factory ModuleMuokkaa

Näyttää omistajan LEGO Factory -galleriakuvan sekä linkit sen LXF-tiedostoon ja Shop at Homeen sen hankkimiseksi.

  • Paikkoja: 2
  • Hinta: ?

Factory Module, Rank 2Muokkaa

Kasvattaa 50 punaista LEGO-palikkaa päivässä ja yhden jokaista viittä klikkausta kohtaan. Kerralla keräämisen rajoitus on sata kappaletta.

  • Paikkoja: 2
  • Hinta: ?

Farm Pet Module, Rank 1Muokkaa

Vaatii kymmenen Apple-esinettä toimiakseen. Kasvattaa 20 punaista LEGO-palikkaa jokaista sataa klikkausta kohtaan. Kerralla keräämisen rajoitus on sata kappaletta. Kävijän täytyy käyttää yksi Apple-esine klikatakseen tätä moduulia. Moduuli saattaa lähettää 15 Strawberry-esinettä satunnaiselle henkilölle omistajan ystävälistalla.

  • Paikkoja: 1
  • Hinta: ?

Farm Pet Module, Rank 2Muokkaa

Vaatii 25 Apple-esinettä toimiakseen. Kasvattaa sata punaista LEGO-palikkaa jokaista 150 klikkausta kohtaan. Kerralla keräämisen rajoitus on 150 kappaletta. Kävijän täytyy käyttää yksi Apple-esine klikatakseen tätä moduulia. Moduuli saattaa lähettää Loopin satunnaiselle henkilölle omistajan ystävälistalla.

  • Paikkoja: 3
  • Hinta: ?

Floral Gallery ModuleMuokkaa

Näyttää omistajan galleriakuvan.

Kasvattaa yhden Red Flower -esineen jokaista 20 klikkausta kohtaan. Kerralla keräämisen rajoitus on kymmenen kappaletta.

  • Paikkoja: 2
  • Hinta: Punainen LEGO-palikka (3), Potted Plant (2), Honey Pot (1)

Flower Patch ModuleMuokkaa

Kasvattaa viisi Red Flower -esinettä päivässä sekä yhden jokaista 20 klikkausta kohtaan. Kerralla keräämisen rajoitus on kymmenen kappaletta.

Kävijän täytyy käyttää Worker Bee -esine voidakseen klikata tätä moduulia. Tällöin hän saa Pollenated Bee -esineen.

  • Paikkoja: 1
  • Hinta: Punainen LEGO-palikka (15)

Fortress ModuleMuokkaa

House of Gauntletsin linnoitus.

Omistaja voi asettaa moduuliin Dragon-esineen. Tällöin kävijän täytyy käyttää Stone Golem -esinettä moduuliin klikatakseen sitä, aiheuttaen taistelun. Sen voittaja arvotaan. Omistaja saa voittaessaan 20 House of Gauntlets Victory Ribbon -esinettä, kävijä taas valkoisen LEGO-palikan. Tämän jälkeen moduuliin käytetyt esineet katoavat.

  • Paikkoja: 3
  • Hinta: ?

Framer's Apprentice Factory ModuleMuokkaa

Kun tätä moduulia on klikattu sata kertaa, omistaja saa Roofing License -esineen.

  • Paikkoja: 3
  • Hinta: ?

Galactic Sticker ModuleMuokkaa

Näyttää tarra-asetelman.

Kun tätä moduulia on klikattu 350 kertaa, omistaja saa Cruiser Hull -esineen suunnitelmat. Moduuli saattaa lähettää Nebular Crystal -esineen satunnaiselle henkilölle omistajan ystävälistalla.

  • Paikkoja: 2
  • Hinta: ?

Galatic Factory ModuleMuokkaa

Näyttää omistajan Factory-galleriakuvan.

Kun tätä moduulia on klikattu 350 kertaa, omistaja saa Cruiser Navigation System -esineen suunnitelmat. Moduuli saattaa lähettää Nebular Crystal -esineen satunnaiselle henkilölle omistajan ystävälistalla.

  • Paikkoja: 2
  • Hinta: ?

Galatic Gallery ModuleMuokkaa

Näyttää omistajan galleriakuvan.

Kun tätä moduulia on klikattu 350 kertaa, omistaja saa Cruiser Command Center -esineen suunnitelmat. Moduuli saattaa lähettää Nebular Crystal -esineen satunnaiselle henkilölle omistajan ystävälistalla.

  • Paikkoja: 2
  • Hinta: ?

Gallery ModuleMuokkaa

Näyttää omistajan galleriakuvan.

  • Paikkoja: 2
  • Hinta: ?

Garrison ModuleMuokkaa

House of Mantlesin linnoitus.

Omistaja voi asettaa moduuliin Pikeman-esineen. Tällöin kävijän täytyy käyttää Bowman -esinettä moduuliin klikatakseen sitä, aiheuttaen taistelun. Sen voittaja arvotaan. Omistaja saa voittaessaan House of Mantles Victory Banner -esineen, kävijä taas House of Gauntlets Victory Banner -esineen. Tämän jälkeen moduuliin käytetyt esineet katoavat.

  • Paikkoja: 1
  • Hinta: ?

Gated Garden ModuleMuokkaa

Kasvattaa viisi oranssia LEGO-palikkaa päivässä sekä kaksi jokaista klikkausta kohtaan. Kerralla keräämisen rajoitus on 15 kappaletta.

Kävijän täytyy omistaa Seal of the P.O.S. -esine klikatakseen moduulia. Tällöin hänellä on mahdollisuus saada yksi oranssi LEGO-palikka.

  • Paikkoja: 1
  • Hinta: ?

Gauntlet's Transmuting PoolMuokkaa

Omistaja voi asettaa moduuliin mustan LEGO-palikan. Kävijän täytyy käyttää valkoista LEGO-palikkaa moduuliin klikatakseen sitä. Tämän jälkeen moduuliin käytetyt esineet katoavat, mutta sekä omistaja että kävijä saavat yhden harmaan LEGO-palikan.

  • Paikkoja: 1
  • Hinta: ?

Group Performance ModuleMuokkaa

Kasvattaa yhden Hit Single -esineen jokaista klikkausta kohtaan sekä omistajalle että moduuliin valituille kolmelle ystävälistan henkilölle. Moduulin klikkaaminen saattaa lähettää Loopin satunnaiselle henkilölle omistajan ystävälistalla.

  • Paikkoja: 3
  • Hinta: ?

Hive ModuleMuokkaa

Vaatii Pollenated Bee - ja Mason Jar -esineet toimiakseen. Kasvattaa kymmenen Honey Pot -esinettä päivässä ja yhden jokaista 15 klikkausta kohtaan. Kerralla keräämisen rajoitus on 20 kappaletta.

  • Paikkoja: 1
  • Hinta: Punainen LEGO-palikka (20), Worker Bee (3)

Interstellar Ambush ModuleMuokkaa

Kävijä saattaa menettää yhden Space Probe -esineen (jos hänellä on). Jos näin käy, omistaja saa Lost Space Probe -esineen. Moduuli saattaa varoittaa satunnaista henkilöä omistajan ystävälistalla tästä.

  • Paikkoja: 1
  • Hinta: ?

Keep ModuleMuokkaa

House of Mantlesin linnoitus.

Omistaja voi asettaa moduuliin Catapult-esineen. Tällöin kävijän täytyy käyttää Knight -esinettä moduuliin klikatakseen sitä, aiheuttaen taistelun. Sen voittaja arvotaan. Omistaja saa voittaessaan kymmenen House of Mantles Victory Ribbon -esinettä, kävijä taas kymmenen House of Gauntlets Victory Ribbon -esinettä. Tämän jälkeen moduuliin käytetyt esineet katoavat.

  • Paikkoja: 3
  • Hinta: ?

LEGO Club Magazine Module, Rank 1Muokkaa

Kasvattaa 15 punaista LEGO-palikkaa päivässä sekä yhden jokaista klikkausta kohtaan. Kerralla keräämisen rajoitus on 75 kappaletta.

Kävijän täytyy omistaa LEGO Club Magazine, Rank 1 -arvomerkki klikatakseen tätä moduulia. Tällöin hänellä on mahdollisuus saada yksi punainen LEGO-palikka.

  • Paikkoja: 1
  • Hinta: Punainen LEGO-palikka (5)

Kasvattaa kymmenen sinistä LEGO-palikkaa päivässä sekä yhden jokaista klikkausta kohtaan. Kerralla keräämisen rajoitus on 50 kappaletta.

Kävijän täytyy omistaa LEGO Club Magazine, Rank 1 -arvomerkki klikatakseen tätä moduulia. Tällöin hänellä on mahdollisuus saada yksi sininen LEGO-palikka.

  • Paikkoja: 1
  • Hinta: ?

Kasvattaa 15 keltaista LEGO-palikkaa päivässä sekä yhden jokaista klikkausta kohtaan. Kerralla keräämisen rajoitus on 30 kappaletta.

Kävijän täytyy omistaa LEGO Club Magazine, Rank 1 -arvomerkki klikatakseen tätä moduulia. Tällöin hänellä on mahdollisuus saada yksi keltainen LEGO-palikka.

  • Paikkoja: 1
  • Hinta: ?

LEGO Gallery Module, Rank 2Muokkaa

Näyttää omistajan galleriakuvan.

Kasvattaa 15 punaista LEGO-palikkaa päivässä sekä yhden jokaista viittä klikkausta kohtaa. Kerralla keräämisen rajoitus on 65 kappaletta.

  • Paikkoja: 2
  • Hinta: Punainen LEGO-palikka (5)

LEGO Tree ModuleMuokkaa

Kasvattaa kymmenen punaista LEGO-palikkaa päivässä ja yhden jokaista viittä klikkausta kohtaan. Kerralla keräämisen rajoitus on 20 kappaletta.

Tämä on ensimmäinen esineitä kasvattava moduuli, ja yksi sellainen on joka pelaajalla valmiiksi.

  • Paikkoja: 1
  • Hinta: Punainen LEGO-palikka (50), Apple (1)

The Dinosaur Excavation ModuleMuokkaa

Antaa Jeweled Triceratops -mestariteoksen suunnitelmat 500 klikkausta saatuaan. Saattaa lähettää Rough Diamond -esineen satunnaiselle henkilölle omistajan ystävälistalla.

Alunperin moduuli vaati vain 200 klikkausta, mutta tämä muutettiin.

  • Paikkoja: 3
  • Hinta: ?

Ympäri Wikian verkkoa
Hae mainospaikkaa

Satunnainen wiki