FANDOM

HERO FACTORY
HF Logo
Teema
Elinikä 2010-Nykypäivä
Järjestelmä BIONICLE
Yläteema "Ei ole"
Hero Factory on rakentamisen teema käyttöön heinäkuussa 2010. Teemana on keskittynyt ryhmä robotti sankareita, jotka suojelevat galaksin erilaisia ​​uhkia. Teema ensisijaisesti käyttää uutta TECHNIC elementtejä kunkin joukon, aivan kuten BIONICLE. Koska se on seuraaja BIONICLE, ensimmäisen aallon sarjaa oli tarra, jossa luki ”tekijöiltä BIONICLE” painettu heidän laatikot.

TarinaMuokkaa

2010 - Rise of the RookiesMuokkaa

Juoni perustuu Makuhero City. Suurimpien rakennuttajien ja tavaramerkki kaupunki on edustajakokous torni, 589 metriä korkea, 715 metriä leveä ja 924 metriä pitkä torni, joka sijaitsee keskustassa Makuhero kaupungin. Se ohjaa ”kylmä fuusio” ja se työllistää yhteensä 11127 työntekijää. Tämä torni on ”Hero Factory”, joka rakentaa erilaisia ​​robotti sankareita, jotka lähetetään, kun Call Center vastaanottaa puheluita uhreja. He voivat ilmoittaa hätä ja soittaa robotti sankari. Perustaja Hero Factory on Akiyama Makuro.

Sisällä edustajakokous torni, nämä sankarit rakennetaan joka päivä. Ne ovat työntulossopimus suunnittelusta asiantuntijoiden ja robotin rakentaminen asiantuntijoita. Nämä robotti sankarit on varustettu kiinteä kuitu-Carbide pinnoitus, Quaza sydämiä ja kypärät ja laitteiden taistella pahaa sisua ja vempaimia. Kun rakennetaan, ne sijoitetaan erityinen sankari palot ja loisti ympäri galaksia ja koko aika voittaa pahan ja ratkaista erilaisia ​​tehtäviä.

Ensimmäinen paha johtaja on Von Nebula, hänellä on henkilöstön kyky luoda mustia aukkoja. Von Nebula käytetään olla sankari Stormer joukkue, mutta tehtävän aikana hänen pelkuruutta lähes tuhoutumisen kaupungin. Syyttäen Stormer hänet hylättiin, Von Nebula vannoi kostoa Hero Factory. Hänellä on entisen-vankilaan Burg kätyri, jotka ovat yhdistyneet auttamaan häntä, mutta joka on tuntematon sankareita. William Furno, uusin sankari, on innokas voittaa Von Nebula, mutta on masentunut, kun hänen yrityksensä käden tiiminvetäjä, Preston Stormer kertoo hänelle hän ei ole kokemusta ottamaan vaarallisin konna galaksissa. Hän on liittynyt enemmän tulokasta, Mark Surge ja Natalie Breez. Hän on myös liittynyt sankarit Dunkan Bulk ja Jimi Stringer. Käyttämällä Stormerin nokkeluutta ja Furnon lahjakkuus, sankareita voittaa Von Nebula.

2011.A - Koettelemus TulenMuokkaa

Ensimmäinen aalto Hero Factory sarjaa vuonna 2011 oli nimeltään Mission: Koettelemus Tulen. Vuonna Hero Factory kirja annetaan ulos LEGO lehdessä joulukuussa, se antoi tämän kuvauksen:
Lähetettiin vaarallinen tehtävä pelastaa tankkausasema, sankarit ovat hyökänneet kieroa tulen roistoja, jotka osoittautuvat liian nopeasti ja liian voimakas. Kukistaa niistä kuuluisista roistoja, sankarit on organisoitava uudelleen ja uudelleen varustettu erityisillä uusia aseita ja vempaimia. Mutta uudelleensuunnittelu toimii? Historia Hero Factory lepää sen menestys!

2011.B - Villi planeettaMuokkaa

3.0 Hero Factory-sarja on nimeltään villi planeetalla. Se sijaitsee planeetta nimeltä Quatros, joka on ydin Quaza. Tärkein konna on nimeltään Witch Doctor (joka tulee asettaa 2283), joka yrittää poimia quaza. Jos hän onnistuu, planeetta kuolee ja hajota.Kuusi sankarit, Stormer, Furno, Bulk, Nex, Stringer ja Uusi alokas, Rocka nyt eläinten valtuudet, täytyy matkustaa Quatros ja lopettaa konna tappamasta planeetalta. Mutta on villi petoja, jotka hyökkäävät niitä, Waspix, Fangz, Skorpio, ja Raw-Jaw, jotka ohjataan Witch Doctor.

2012 - JoukkopakoMuokkaa

Neljäs sarja on nimeltään Hero Factory Joukkopako ja ominaisuuksia konna nimeltään Black Phantom, joka murtautuu Hero Factory torni - avulla mestaririkollinen Von Nebula - ja mahdollistaa muita roistoja paeta. Vaikka kaikki sankarit hajamielinen pakenee, Black Phantom jää taakse tuhota Hero Factory kokoonpano torni. Kanssa tehtävän johtaja kiinni, ja kaikki muut sankarit ulos, Rocka tehtävänä voittaa Black Phantom ennen kuin hän voi ottaa haltuunsa.

Purkautuminen on toisen sarjan sisällyttää XL sankari (Preston Stormer), sekä ensimmäisen sarjan sisällyttää kaikki yhdeksän alkuperäistä sankarit (ei sisällä Drop Ship pilot). Jokainen setti sisältää myös sankari ydin salainen koodi takana, käytetään Joukkopako online-peli. Joukkopako on myös ensimmäinen Hero Factory linja tarkoitus olla kaksi aaltojen sarjaa, yksi joulukuussa 2011/tammikuussa 2012 ja yksi kesällä 2012.

Joulukuun 2011/tammikuu 2012 sarjaa oli Rocka, Furno, Surge, Evo, ja Breez, joka ei tullut ulos vasta kesällä 2012 Yhdysvalloissa, jossa Bulk, Stringer, Stormer, ja Nex. Bulk, Breez, ja Nex ei näy tv tuntemattomista syistä.

Vaikka Bulk, Breez, ja Nex ei näy TV-show, siellä on toinen perävaunu, jossa Bulk on kaatanut Voltix, ja Nex on kaatanut Speeda Demon, ja Breez ei ollut perävaunu mutta FOX Sports Cleatus.

Niin pitkälle kuin tv-sarja on huolissaan, se on ensimmäinen osa on toistuvia roistoja, joista yksi on tärkein rooli ’mestaririkollinen’ on Joukkopako. Voltix näyttää olevan ’katkaisija-ulompi’ konnia, koska hän oli se, joka saa Von Nebula rikkoa itsensä ulos omasta musta aukko henkilökunta luo mustan aukon ja mahdollistaa roistoja paeta.

2013 - Aivot hyökkäävätMuokkaa

2013 juoni on noin salaperäinen tehdas, joka tuottaa aivot loiset kääntää olentoja Hero Factory maailmankaikkeuden paha. Aivot menevät eri alueille planeetan, tarttuu jään pedot, laava otuksiin, autiomaa telaketjutraktoreille viidakko ogrit, kallio hirviöitä, meri petoja, ja yhdet aivot tarttuu sähkö lohikäärme. Samaan aikaan Makuhero City, sankarit ovat menossa ympäri yleisön, nimikirjoituksia, lahjoittaa Robo-pallot, ja antamalla haastatteluja. Surge valittaa Breez, että hän haluaa toimia ja ei halua olla nukke. Yhtäkkiä, koodi punainen hälytys menee pois päältä, ja sankarit kiire takaisin. Zib selittää, että aivot pakottavat isännät tuhota Hero Factory, ja he tarvitsevat päivityksiä. Jälkeen saada niiden päivityksiä, Furno lähettää Evo palveluun kanavat torjumaan aallon Aquagon, asettaa Surge vartioimaan Hero Factory (paljon Surge n harmi), ja lähettää kaikki muutkin kaduille. Jälkeen paljon ja erehdyksen, Bulk saa selville, että aivot voidaan poistaa, jos ne osuma piikkejä. Jälkeen koputtaa kaikki aivot pois, he huomaavat, että Surge n signaali on sisällä Hero edustajakokous torni, joten he suuntaavat takaisin. Dragon Bolt pässit osaksi Hero Factory, aiheuttaen joukkopakotilanteissa. Rocka jää työtä taistelevat lohikäärme, kun taas sankarit löytää Surge. Sisällä sankarit huomaavat, että Surge on ottanut haltuunsa aivot ja on tehnyt armeijan junnauksesta tuhota tehtaan. Kuten sankarit taistella niitä, Rocka varustaa itsensä 44014 Jet Rocka, ja menee sen jälkeen lohikäärme. Hän onnistuu poistamaan aivojen ja Breez poistaa aivojen Surge pään, ja he sulkivat pois ohjukset. Koska he kävelevät kadulla auttamassa, Breez kysyy Surge jos tämä kokemus muuttanut mitään siitä, miten hän tuntee auttaa. Surge vastaa, että koska hän nyt tietää, mitä on todellinen nukke on, hän ei sammuta mitä hän voi vapaaehtoisesti tehdä. Mutta tehtaalla on enemmän aivoja vaanimassa viattomia mielissä, ja he lyöttäytyvät korjaus miehistö, jossa sankarit uusi haaste käsitellä.

Talvi päästöt olivat 44000 Furno XL, 44004 Bulk, 44002 Rocka, 44006 Breez, 44003 Scarox, 44001 Pyrox, 44005 Bruizer, ja 44007 Ogrum, jossa 44008 Surge, 44010 Stormer, 44012 Evo, ja 44014 Jet Rocka, 44009 Dragon Bolt, 44011 Frost Beast, ja 44013 Aquagon vapautuu kesällä. Sankarit muistuttavat ritareita ja niiden kypärät on avoin kattaa yli heidän silmänsä. Konnia on erityisiä loinen päätä, jolla loinen aivot, joilla on monia yhtäläisyyksiä Kranan ja Kraata alkaen BIONICLE. Nämä aivojen olennot ovat joko läpinäkyvä oranssi, läpinäkyvä keltainen, trans-vihreä, läpinäkyvä limenvihreä, läpinäkyvä vaaleansininen, läpinäkyvä sininen, musta tai pimeässä, punaiset piikkarit ja silmät. Heillä on kuusi jalkaa ja pitkä piikikäs häntä. Roistoja päitä yhteyden kautta BIONICLE maskin liittimen. Myös uusi johtaja, joka normaali kypärä voi muodostaa yhteyden ja maski voi muodostaa yhteyden. On uusi online-peli, joka liittyy sinun kuin osittain räätälöityjä sankari ja Alfa joukkueen sankari kuin apurinsa.

2014 - Hyökkäys Maan AltaMuokkaa

Ei paljon on paljastunut noin 2014 erilaista. Näyttää siltä, ​​että jotkut uudenlaisia ​​ulkomaalainen olentoja ovat tunkeutuneet. Useimmat niistä ovat pienempiä kuin sankarit, mutta jotkut, kuten Splitter Beast, ovat paljon suurempia. Toisin kuin edellinen sarjaa, nämä sisältävät sankarin minifiguurit he käyttävät mechs ja muiden ajoneuvojen taistella suurempia vihollisia.

Luettelo sankarin muunnelmia Muokkaa

Sankari Luonne 1.0 2.0 3.0 Joukkopako Brain Attack
Natalie Breez 7165 Natalie Breez 2142 Breez 2.0 6227 Breez 44006 Breez
Dunkan Bulk 7168 Dunkan Bulk 2182 Bulk 3.0 6223 Bulk 44004 Bulk
Nathan Evo 2067 Evo 2.0 6200 Evo 44012 Evo
William Furno 7167 William Furno 2065 Furno 2.0 2191 Furno 3.0 6293 Furno 44000 Furno XL
Julius Nex 2068 Nex 2.0 2144 Nex 3.0 6221 Nex
Rocka 2143 Rocka 3.0
ja
2282 Rocka XL
6202 Rocka 44002 Rocka
ja
44014 Jet Rocka
Preston Stormer 7164 Preston Stormer 2063 Stormer 2.0 2145 Stormer 3.0 6230 Stormer XL 44010 Stormer
Jimi Stringer 7170 Jimi Stringer 2183 Stringer 3.0 6282 Stringer
Mark Surge 7169 Mark Surge 2141 Surge 2.0 6217 Surge 44008 Surge

Ympäri Wikian verkkoa
Hae mainospaikkaa

Satunnainen wiki