Fandom

WikiPalikka

HaIproductions

474sivua
tässä wikissä
Add New Page
Keskustelu0 Share

HaIproductions on vaasalainen animaatiotiimi, jossa on kaksi jäsentä Ozto ja Peku. Ensimmäinen kuvilla otettu sekä editoitu video on nimeltään: testivideo joka kestää vain noin.10 sekunttia. Peku liittyi tiimiin vuonna.2012. HaIproductions on ollut tauolla jo pitkään. Uusia animaatioita saattaa vielä joskus tulla!

HaIproductions paras logo ikinä tähän asti.jpg

HaIproductionsin logo. Picnicillä editoitu kuva.

ProjektitMuokkaa

Ozto on tekhnyt jaksoja ilkeästä Naghbargh-nimisestä rikollisesta. Sarja on jäänyt hieman kesken. Voi olla, että ei tule enään jatkoa...

HaIproductions on tekemässä "Kosto Pahuudelle" nimistä sarjaa,jonka ensimmäinen osa on jo tehty. Ei ole täysin varmaa kuinka monta osaa suurinpiirtein tulisi,mutta ainakin 1-2 - osaa.Kosto Pahuudelle perustuu "Kreivi Karmea"-nimisen pahan ihmisen tuhoihin ja niiden seurauksiin,nimi tulee viattomien kostosta pahuudelle. Uuutta osaa ei ole tullut, mutta on hyvinkin mahdollista, että Kreivi Karmeasta kuullaan vielä joskus.

Videot Muokkaa

2011

2012

2013

-Kaikkia videoita ei löydy YouTubesta,mutta jos välttämättä haluaa nähdä ne niin voi ottaa yhteyttä skypessä theozto nimisen hepun kanssa.

Linkit Muokkaa

Ympäri Wikian verkkoa
Hae mainospaikkaa

Satunnainen wiki