FANDOM

Competition
Ei kuvaa
Teema
Elinikä 1998-2000
Järjestelmä TECHNIC
Yläteema TECHNIC

Competition (suomennettuna Kilpailu) on TECHNIC-teeman alateema, jota julkaistiin vuodesta 1998 vuoteen 2000 asti. Se oli poikkeuksellinen alateema verrattuna muihin TECHNIC alateemoihin sillä se ei perustunut tarinaan vaan enemmänkin leikkijöidensä kilpailuviettiin. Jokaisessa setissä tuli kaksi rakennelmaa, joita käyttämällä voitiin kehitellä erilaisia kilpailuja leikkijöiden kesken. Teema on tullut tutuksi myös runsaasta TECHNIC-figuurien käytöstä ja erikoisista väreistä jotka se toi TECHNIC-maailmaan.

Kilpailuhenkisten settien lisäksi teemaan kuului myös CyberMaster, eräs ensimmäisistä seteistä joihin kuului "älykäs palikka" eli mikroprosessori pakattuna LEGO yhteensopivaan muottiin.

SetitMuokkaa

Miltein kaikissa seteissä (Cybermasteria ja sen lisäosaa The Missionia lukuunottamatta) tuli kaksi rakennelmaa, joiden avulla pystyi kaksi tai useampi henkilöä kamppailemaan toisiansa vasten erilaisissa peleissä. Teeman kaksi rakennelmaa olivat aina selkeästi erotettuja värin, muodon tai vastaavan ominaisuuden perusteella. Tarkoituksena oli että rakennelmien toiminnoilla saatiin aikaiseksi jotain taistelua: esimerkiksi 8257 Cyber Strikers-setissä molemmat rakennelmat sisälsivät "ammuttavan nyrkin" joka tiettyyn osaan osuessaan lennätti vastustajan minifiguurin ilmaan.

1998Muokkaa

1999Muokkaa

2000Muokkaa

Ympäri Wikian verkkoa
Hae mainospaikkaa

Satunnainen wiki