Fandom

WikiPalikka

Collectable Minifigures

474sivua
tässä wikissä
Add New Page
Keskustelu2 Share
Collectable Minifigures
Teema
Elinikä 2010
Järjestelmä SYSTEM
Yläteema Ei ole

Collectable Minifigures (suom. Keräiltävät minifiguurit) on vuoden 2010 keväällä julkaistu teema. Se on ainutlaatuinen teema sillä se koostuu yksinomaan minifiguureista. Nämä figuurit ovat kukin tehty ennennäkemättömistä, juuri teemaa varten kehitellyistä osista, ja kukin niistä myydään yksitellen. Figuurit ovat pakattu pusseihin ja kukin figuuri-pussi kuuluu omaan kauteensa.

Kuten teeman nimikin kertoo, keräiltävyys ja yksilöllisyys ovat teeman tärkeimmät myyntivaltit. Keräiltävyys saadaan aikaiseksi lisäämällä ostettavien figuurien sattumanvaraisuutta; tämä tapahtuu tässä teemassa myymällä figuurit pusseissa, joita ei useimmissa tapauksissa voi erottaa toisistaan.

SetitMuokkaa

Toisin kuin muut teemat, Collectable Minifigures-teema koostuu yksinomaan figuureista. Rakennuksia tai muita lisävarusteita ei ole myynnissä lainkaan. Tämä johtuu siitä että teema on suunniteltu yksinomaan erilaisten minifiguurien pohjalta. Jokaisessa setissä (tarkemmin sanottuna pussissa) on yksi minifiguuri, alusta ja muutama minifiguurin osa reksiviittaksi.

Kukin "setti" eli minifiguurin sisältävä pussi kuuluu yhteen kauteen. Kausi kestää noin neljä kuukautta eli vuoden aikana julkaistaan kolme kautta.

8833 Figuurit.jpg

Kauden 8 minifiguurit koottuina

Kaudet Muokkaa

Seuraavassa listassa listataan kaikki kaudet eli laatikot aikajärjestyksessä vanhimmasta nuorimpaan. Tarkemmat kuvaukset kunkin kauden sisältämästä minifiguurista löytyy kunkin kauden omasta artikkelista. Jokainen kausi on kirjattu settimuodossa, sillä koko kauden minifiguurit tulivat omassa laatikoissaan ja näitä laatikoita pystyi tilaamaan ja ostamaan joissain tapauksissa kokonaisuutena.

Kunkin kauden jälkeen ilmoitetaan myös laatikon väri, sillä jokaisella kaudella on ollut oma värinsä, joka näkyy sekä laatikossa että minifiguuri-pusseissa.

2010

2011

2012

Ympäri Wikian verkkoa
Hae mainospaikkaa

Satunnainen wiki