FANDOM

Agents
Ei kuvaa
Teema
Elinikä 2008-
Järjestelmä System
Yläteema Ei ole

Agents on vuonna 2008 alkanut teema, jota voi lajityyppinsä takia pitää Alpha Teamin seuraajana. Agents-teemaan sisältyy erilaisia kulkuneuvoja ja tapahtumia paikkoja, joista monet ovat saaneet inspiraationsa erilaisista agentti-elokuvista, erityisesti James Bond-elokuvasaagasta.

Teeman tarina keskittyy agentteihin, jotka taistelevat Dr. Infernoa ja hänen kätyreitään vastaan.

HahmotMuokkaa

Kuten edeltäjänsä Alpha Team, Agents-teeman perustuu hyvin pitkälti tuttujen hahmojen seikkailuiden pariin. Tästä syystä sarjan jokainen minifiguuri on nimetty. Hahmo-suunnitteluun on myös käytetty tavanomaista enemmän aikaa yksilöllisten hahmojen aikaansaamiseksi. Toisaalta erotuksena Alpha Teamiin, taustatarinaa on jätetty tarkoituksellisesti paljon vapaammaksi jotta teeman seteillä leikkivä saa itse keksiä seikkailuiden suuret kuviot.

LEGO AgentitMuokkaa

LEGO Agentit ovat teeman "hyviksiä".

Agentti Chase
Tiimin johtaja ja teeman päähenkilö. Tunnettu innokkuudestaan hypätä mukaan vaarallisiin seikkailuihin. Mukana useimmissa teeman seteissä.
Agentti Charge
Agentti Fuse
Tiimin elektroniikka- ja räjähde-expertti.
Agentti Trace
Tiimin turvallisuusexpertti ja koodinmurtaja.
Agentti Swift
Tiimin lentokonevastaava.
Agentti Swipe
Ilmestynyt vain setissä 8967 Gold Tooth's Getaway.

RikollisetMuokkaa

  • Dr. Inferno
  • Spy Clops
  • Claw-Dette
  • Fire Arm
  • Gold Tooth
  • Saw Fist
  • Slime Face
  • Break Jaw
  • Dyna Mite

SetitMuokkaa

2008

2009 Vuoden setit julkaistiin alanimikkeen Agents 2.0 alla mutta nimestä huolimatta liittyvät vahvasti aikaisempaan teemaan.

Katso myösMuokkaa

Ympäri Wikian verkkoa
Hae mainospaikkaa

Satunnainen wiki