FANDOM

LEGO > BIONICLE
8996 << 8998 >> 9001 (1, 2284px-LEGO logo.svg.png
Toa Mata Nui
8998.jpg
Setti
Numero 8998
Teema BIONICLE
Vuosi 2009
Osia 366
Ohjehinta Ei tiedossa €
LUGNET - Peeron

BrickLink

8998 Toa Mata Nui on vuonna 2009 julkaistu BIONICLE-teemaan kuuluva iso laatikkosetti. Se on malli BIONICLE-maailman hahmo Toa Mata Nuista, joka on universumistaan karkotettu Suuri henki. Settiä ei tiettävästi julkaistu Suomessa.

Sisältö Muokkaa

8998 Toa Mata Nui sisältää 366 osaa. Osista rakentuu Mata Nui -figuuri, joka kuvaa samaa hahmoa suuremmassa mittakaavassa kuin 8989 Mata Nui. Osiin lukeutuvat kultainen Kanohi Ignika -naamio, joka on sama osa kuin vuoden 2008 8697 Toa Ignikan naamio. Toa Mata Nui -figuurilla on useista kohdista joustavat nivelet, kuten liikutettavat sormet. Toa Mata Nuilla on myös miekka ja kilpi, jossa on Thornax-laukaisin. Toa Mata Nuissa on kaksi elämälaskuria, jotka mittaavat figuurin "elämää" BIONICLE Action Figure Gamessa. Toa Mata Nui -figuurin osat ovat enimmäkseen keltaisia, mustia tai hopeisia.

Kuvaus Muokkaa

Sankari toisesta maailmasta!

Karkotettuna omasta universumistaan, Mata Nuin on taisteltava selvitäkseen Bara Magnan oudossa maailmassa. Legendaarisena sankarina hän on valmis taistelemaan aavikkokylien vapauden puolesta. Tämä jättiläiskokoinen versio Mata Nuista sisältää erikoisversion kultaisesta Elämän naamiosta, kilven, piikikkään Thornax-laukaisimen ja hämmästyttävän miekan, jota hän kantaa uudessa BIONICLE-elokuvassa, joka tulee syksyllä 2009!

  • Sisältää erikoisversion kultaisesta Elämän naamiosta!
  • Aseistettu kilvellä, piikikkäällä Thornax-laukaisimella ja hämmästyttävällä miekalla!
  • Sisältää 2 elämälaskuria uuteen BIONICLE-taistelupeliin!
  • Toa Mata Nui on mitaltaan 13" (33 cm) pitkä!

Ulkoisia linkkejä Muokkaa

Ympäri Wikian verkkoa
Hae mainospaikkaa

Satunnainen wiki