FANDOM

LEGO > BIONICLE
Skopio XV-1
8996.png
Setti
Numero 8996
Teema BIONICLE
Vuosi 2009
Osia 849
Ohjehinta Ei tiedossa €
LUGNET - Peeron

BrickLink

8996 Skopio XV-1 on vuonna 2009 julkaistu BIONICLE-teemaan kuuluva laatikkosetti. Se kuvaa BIONICLE-maailman soturi Tellurista ja hänen ajoneuvoaan Skopio XV-1:tä. Settiä ei tiettävästi julkaistu Suomessa.

Sisältö Muokkaa

8996 Skopio XV-1 kokoontaittuneena.png

Telluris ja kokoontaittunut Skopio XV-1

8996 Skopio XV-1 sisältää 849 osaa. Useimmat osat käytetään Skopio XV-1 -ajoneuvon rakentamiseen. Ajoneuvo on väritykseltään punainen. Skopio XV-1:n neljä jalkaa ovat keskenään samanlaiset. Jalat voi taittaa kasaan, jolloin niissä olevat telat tulevat maata vasten ja ajoneuvo voi liikkua niiden avulla. Skopio XV-1:n jalat saa myös avattua, jolloin ajoneuvo voi liikkua niiden varassa. Kulkuneuvossa on myös häntämäinen uloke, jossa on Thornax-laukaisin ja kaksi voimaräjäyttimiksi kutsuttua tykkiä. Hännän edessä on paikka ohjaajalle ja pihdit, jotka voi napsauttaa kiinni ja auki. Skopio XV-1:ssä on myös BIONICLE Action Figure Game -peliä varten tarkoitettu elämälaskuri-osa.

Skopio XV-1:tä ohjaava Telluris figuuri on väriltään kelta-harmaa. Figuuri on kooltaan samankokoinen kuin Glatorian- ja Glatorian Legends -alateemojen setit. Telluris kiinnittyy ajoneuvoonsa jalkoihin ja käsiin tulevilla tapeilla. Figuurissa on myös elämälaskuri.

Kuvaus Muokkaa

Vapautettu hirviö!

Yhdistäen todellisen Skopion hämmästyttävät taistelutaidot sisäänvedettävillä teloilla, tämä kulkuneuvo voi liikkua neljällä jalalla tai vaihtua hyvin nopeaksi telakoneeksi. Aseistettuna räjäyttimillä, piikikkäällä Thornax-laukaisimilla ja liikkuvilla pihdeillä, Skopio vaeltaa joutomailla luojansa ja ohjaansa, Tellurisin, kanssa murskaten kaiken sitä vastustavana! Sisältää kulkuneuvon, figuurin, 2 Elämälaskuria ja 2 Midak-taivastykkiä.

  • Sisältää Telluris-figuurin ja ajoneuvon!
  • Omaa skorpionimaiset sisäänvedettävät telat, räjäyttimet ja liikkuvat pihdit!
  • Nosta ja laske piikikästä Thornax-laukaisinta!
  • Ajoneuvo voi liikkua 4 jalalla tai vaihtua hyvin nopeaksi telakoneeksi!
  • Skopio on mitaltaan 20" (51 cm) pitkä, 8" (20 cm) korkea ja 11" (28 cm) leveä!

Ulkoisia linkkejä Muokkaa

Ympäri Wikian verkkoa
Hae mainospaikkaa

Satunnainen wiki