FANDOM

LEGO > BIONICLE
8993 << 8994 >> 8995 284px-LEGO logo.svg
Baranus V7
8994
Setti
Numero 8994
Teema BIONICLE
Vuosi 2009
Osia 263
Ohjehinta Ei tiedossa €
LUGNET - Peeron

BrickLink

8994 Baranus V7 on vuonna 2009 BIONICLE-teemaan kuuluva iso laatikkosetti. Setin 263 osasta rakentuu Spikit-eläimen vetämä vankkuri, jota kuljettaa Sahmad. Setti kuvaa BIONICLE-maailman orjakauppias-Agori Sahmadia ja hänen Spikitin vetämiä vankkureitaan. Settiä ei tiettävästi julkaistu Suomessa.

Sisältö Muokkaa

8994 Baranus V7 sisältää 263 osaa. Noin puolta osista käytetään Baranus V7 -vankkureiden rakentamiseen. Vankkureissa on neljä pyörää ja ketju, jolla Spikit vetää sitä. Vaunun osat ovat enimmäkseen mustia tai hopeisia. Baranus V7:ä vetää vihreä Spikit. Sillä on kaksi päätä ja neljä jalkaa. Spikitin osat ovat enimmäkseen vihreitä tai mustia.

Lopuista osista rakentuu Sahmad, joka on rakenteeltaan samankaltainen kuin vuoden 2009 Agori-pikkusetit. Sahmadilla on miekka, Thornax-laukaisin, ruoska ja elämälaskuri, joka mittaa Sahmadin "elämää" BIONICLE Action Figure Gamessa. Sahmad on väritykseltään enimmäkseen oranssi ja musta.

Kuvaus Muokkaa

Varo Baranusta!

Paha Sahmad ohjaa Baranus V7:ä taisteluun, julman, kaksipäisen Spikitin vetämänä! Aseistettuna ketjulla, piiskalla ja piikikkäällä Thornax-laukaisimella, Sahmad iskee pelkoja vastustajiinsa areenalla. Sisältää figuurin, ajoneuvon, kaksipäisen Spikitn ja elämälaskurin.

  • Sisältää Sahmad-figuurin, ajoneuvon ja kaksipäisen Spikitin!
  • Aseistettu ketjulla, piiskalla ja piikikkäällä Thornax-laukaisimeela!
  • Baranus V7 on mitaltaan yli 7" (18 cm) pitkä ja yli 10" (25 cm) leveä!
  • Kaksipäinen Spikit on mitaltaan 5" (13 cm) korkea ja yli 9" (23 cm) pitkä!
  • Sisältää elämälaskurin uuteen BIONICLE-taistelupeliin!

Ulkoisia linkkejä Muokkaa

  • Sahmad - tarinatietoa Bioarkistoissa
  • Spikit - tarinatietoa Bioarkistoissa

Ympäri Wikian verkkoa
Hae mainospaikkaa

Satunnainen wiki