FANDOM

LEGO > BIONICLE
Kaxium V3
8993.png
Setti
Numero 8993
Teema BIONICLE
Vuosi 2009
Osia 251
Ohjehinta Ei tiedossa €
LUGNET - Peeron

BrickLink

8993 Kaxium V3 on vuonna 2009 julkaistu BIONICLE-teemaan kuuluva iso laatikkosetti. Setin 251 osasta rakentuvat Kirbraz ja Scodonius sekä heidän ajoneuvonsa. Setti kuvaa BIONICLE-maailman areenataistelija-Agoreita Kirbrazia ja Scodoniusta ja heidän ajoneuvoaan Kaxium V3:a. Setti ei tiettävästi ollut myynnissä Suomessa.

Sisältö Muokkaa

8993 Kaxium V3 sisältää 252 osaa. Osista rakentuu kaksi Agori-figuuria, jotka ovat rakenteeltaan samankaltaiset kuin alkuvuoden 2009 Agori-setit. Figuurit kiinnittyvät ajoneuvoihinsa yhdistysosalla. Molemmat figuurit ovat väritykseltään sinimustia.

Setin osista rakentuu myös kahdeksi moottoripyöräksi jakautuva ajoneuvo, Kaxium V3. Molemmissa moottoripyörissä on elämälaskuri, joka mittaa ajoneuvon "elämää" BIONICLE Action Figure Game -pelissä. Ajoneuvo sisältää myös Thornax-laukaisimen. Kaxium V3 on väritykseltään sinimusta.

Kuvaus Muokkaa

Kaksinkertainen vaara!

Yhdistäen nopeuden, ohjattavuuden ja piikikkään Thornax-laukaisimen, Kaxium-pyörät ovat erikoislaatuisia kuin voimakkaita. Scodonius voi yhdistää sivupyöränsä pääpyörään, Kibrazin ohjaamaan, muodostaakseen vaikuttavamman taistelukoneen. Sisältää 2 ajoneuvoa, 2 figuuria ja 2 elämälaskuria.

  • Sisältää 2 ajoneuvoa, Kibraz- ja Scodonius-figuurit!
  • Yhdistä sivupyörä pääpyörään luodaksesi ylivoimaisen taistelukoneen!
  • Aseistettu piikikkäällä Thornax-lauksimella!
  • Pääpyörä on mitaltaan yli 10" (25 cm) pitkä!
  • Sivupyörä on mitaltaan 8" (20 cm) pitkä!

Ulkoisia linkkejä Muokkaa

Ympäri Wikian verkkoa
Hae mainospaikkaa

Satunnainen wiki