FANDOM

LEGO > BIONICLE
Cendox V1
8992.jpg
Setti
Numero 8992
Teema BIONICLE
Vuosi 2009
Osia 151
Ohjehinta Ei tiedossa €
LUGNET - Peeron

BrickLink

8992 Cendox V1 on vuonna 2009 julkaistu BIONICLE-teeman ajoneuvosetti. Setissä on 151 osaa, joista rakentuu Crotesius-figuuri ja hänen ajoneuvonsa. Setti kuvaa BIONICLE-maailman ajoneuvotaistelija-Agori Crotesiusta ja hänen ajoneuvoaan Cendox V1:ä. 8992 Cendox V1 ei tiettävästi ollut saatavilla Suomessa.

Sisältö Muokkaa

8992 Cendox sisältää 151 osaa. Osista rakentuu Agori Crotesius ja hänen ajoneuvonsa Cendox V1. Crotesius on rakenteeltaan ja kooltaan samankaltainen kuin alkuvuonna 2009 julkaistut Agori-pikkusetit. Crotesiusilla on kuitenkin selässään elämälaskuri, joka mittaa hänen "elämäänsä" BIONICLE Action Figure Game- pelissä. Cendox V1:ssä on edessä kaksi suurta mustaa terää ja takana telat. Ajoneuvon osat ovat enimmäkseen keltaisia tai mustia. Cendox V1 on aseistettu Thornax-laukaisimella.

Tiivistelmä Muokkaa

Kisaaja hiekassa!

Rakennettuna runtelemaan halki hiekan taisteluun, Cendox V1:llä on takatelat, etuterät ja voimakkaat raketit dyynien hoitelemiseen. Areenavoittajana Cendox V1 on aseistettu piikikkäällä ja Thornax-laukaisimella, ja sitä ohjaa tuliheimon Crotesius. Sisältää ajoneuvon, figuurin ja 1 elämälaskurin.

  • Sisältää Crotesius-figuurin ja ajoneuvon
  • Sisältää takatelät, eturaketit ja voimakkaat raketit!
  • Cendox V1 on mitaltaan 12" (30 cm" pitkä ja 4" (10 cm) korkea!

Ulkoisia linkkejä Muokkaa

Ympäri Wikian verkkoa
Hae mainospaikkaa

Satunnainen wiki