Fandom

WikiPalikka

8991 Tuma

474sivua
tässä wikissä
Add New Page
Keskustelu0 Share
LEGO > BIONICLE
Tuma
8991.png
Setti
Numero 8991
Teema BIONICLE
Vuosi 2009
Osia 188
Ohjehinta Ei tiedossa €
LUGNET - Peeron

BrickLink

8991 Tuma on yksi vuonna 2009 julkaistuista BIONICLE-teeman isoista laatikkoseteistä. Setti sisältää 188 osaa ja sisältää enimmäkseen mustia tai vihreitä osia. Setti kuvaa BIONICLE-maailman Kiviheimon entistä johtajaa Tumaa, joka oli Skrall. Tuma-settia ei ollut Suomessa tiettävästi saatavilla. Setin suunnitteli Esben Fløe[1], joka on siitä ylpeä.

Sisältö Muokkaa

8991 Tuma sisälsi 188 osaa, joihin lukeutuvat kaksi "elämälaskuria", Thornax-laukaisin ja Tuman kypärä, johon oli tarkoitus laittaa setin mukana tulevat kolme tarraa. Elämälaskurien tarkoitus oli mitata Tuman jäljellä olevia elämäpisteitä BIONICLE Action Figure Game -pelissä, jota voitiin pelata kaikilla vuoden 2009 BIONICLE-seteillä. Setissä on lisäksi yksi suuri miekka ja neljä pienempää, jotka tulevat Tuma-figuurin selkään.

Tiivistelmä Muokkaa

Skrallien johtaja!

Johtaen kiviheimolegionaan matkalla koko Bara Magnan valloitukseen, Tuma on valtaisa soturi ja miekan ja piikikkään Thornax-laukaisimen mestari. Julma ja sotaisa, Tuma hallitsee planeettaa tai näkee sen murenevan tomuksi. Sisältää kaksi Elämälaskuria uuteen BIONICLE-taistelupeliin.

  • Täysin taipuvat raajat antavat sinun asettaa Bioniclesi työhön, taisteluun tai näytille!
  • Lastattu haarniskalla, ylimääräisillä aseilla ja toimivalla Thornax-laukaisimella!
  • Pahan Skrall-heimon johtaja!
  • Sisältä 2 elämälaskuria toimintafiguuripeliin!
  • Mitaltaan yli 10" (25 cm) pitkä!

Katso myös Muokkaa

Ulkoisia linkkejä Muokkaa

  • Tuma - tarinatietoa Bioarkistoissa

Lähteet Muokkaa

  1. Haastattelu BZPower-sivustolla

Ympäri Wikian verkkoa
Hae mainospaikkaa

Satunnainen wiki