FANDOM

LEGO > BIONICLE
8971 << 8972 >> 8973 284px-LEGO logo.svg
Atakus
8972
Setti
Numero 8972
Teema BIONICLE
Vuosi 2009
Osia 13
Ohjehinta 6,95 €
LUGNET - Peeron

BrickLink

8972 Atakus on vuonna 2009 julkaistu BIONICLE-teemaan kuuluva setti. Se kuvaa BIONICLE-maailman hahmo Atakusta, joka on Agori.

Sisältö Muokkaa

8972 Atakus sisältää 13 osaa. Näihin sisältyvät uusi pääosa ja kypärä, joka kiinnittyy aiempien vuosien BIONICLE-settien naamioista poiketen päälakeen. Setissä on miekat, joiden keskiosat hohtavat pimeässä.

Historia Muokkaa

Atakus-mallin suunnitteli David Bird[1]. 8972 Atakus julkaistiin tammikuussa 2009.

Kun BIONICLE: Legendan paluu -elokuvaa animoitiin, 8990 Fero & Skirmix -setin ratsastajaa, Feroa ei oltu vielä suunniteltu valmiiksi[2]. Niinpä elokuvassa esiintyvien Luunmetsästäjien mallina käytettiin Atakusta.

Tiivistelmä Muokkaa

Roxtusin tulinen puolustaja!

Eräs pahojen Skrallien palvelijoista, Atakus käyttää kaksoismiekkojaan puolustaakseen Roxtusin kaupunkia kaikkia niitä vastaan, jotka uskaltavat tulla lähelle. Vahvana ja nopeana, vain harva voi kestää useamman kuin yhden iskun hänen pimeässä hohtavilta teriltään!

  • Täysin liikkuvat raajat antavat sinun asettaa kivielementin Agori BIONICLEsi työhön, taisteluun tai esittelyyn!
  • Lähetä hänet taisteluun liittolais-Glatorianinsa 8978 Skrallin kanssa!
  • Mitaltaan 5 jalkaa (12 senttimetriä) pitkä!

Lähteet Muokkaa

  1. Bionicle Character Design. David Bird. Haettu 26. lokakuuta 2011
  2. Official Greg Dialogue -viestiketju BZPower-sivustolla

Ulkoisia linkkejä Muokkaa

  • Atakus - tarinatietoa Bioarkistoissa

Ympäri Wikian verkkoa
Hae mainospaikkaa

Satunnainen wiki