FANDOM

LEGO > BIONICLE
8952 << 8953 >> 8954 284px-LEGO logo.svg
Makuta Icarax
8953
Setti
Numero 8953
Teema BIONICLE
Vuosi 2008
Osia 159
Ohjehinta 19.99 €
LUGNET - Peeron

BrickLink

Makuta Icarax on yksi kolmesta alkuvuoden 2008 isosta BIONICLE-laatikkosetistä ja yksi 15:stä alkuvuoden 2008 BIONICLE-setistä, Phantokasta. Se on malli BIONICLE-maailman hahmo Icaraxista, joka oli Makuta. Setti oli kooltaan samankaltainen kuin useimmat muut isot BIONICLE-setit.

Kuvaus Muokkaa

Makuta Icarax -setti julkaistiin talvella 2008 laatikkosettinä. Setti ei ollut yleisesti saatavilla, vaan sitä sai vain Toys 'R' Us -myymälöistä ja LEGOn omista myymälöistä. Icaraxin oikeassa kädessä oli hammasratastoiminto, jossa hammasratasta pyörittämällä Icaraxin kädessä oleva terä pyöri. Icaraxin selässä oli tappiliitin, johon saattoi liittää minkä tahansa vuoden 2008 Matoraneista. Setti kantoi molemmissa käsissään miekkoja, ja lisäksi Icaraxin rinnassa olevan Tridax-kotelon pystyi pudottamaan painamalla selässä olevaa nappia. Kotelon osuessa maahan se halkesi ja lennätti neljä kumista varjoloista ympäriinsä.

Makuta Icaraxilla oli päässään Kanohi Kraahkan, varjojen naamio, joka oli yksivärinen monista muista Makuta-naamioista poiketen.

Ulkoisia linkkejä Muokkaa

  • Icarax - tarinatietoa Bioarkistoissa

Ympäri Wikian verkkoa
Hae mainospaikkaa

Satunnainen wiki