FANDOM

8575 Kohrak-Kal on LEGO® BIONICLE™ tuotetta julkaistiin tammikuussa 2003. Tämä rakennus lelu iät 7+, ja se sisältää 40 kappaletta.

Elämäkerta klo BIONICLEstory.com (Englanti versio) Muokkaa

Kun Toa taisteli ja sitten loukkuun Bahragit kaksoset, heidän kohtalonsa herätti Bohrok-Kal. Kal kuusi Bohrokeja edistykselliseen Krana. Heillä on vain yksi elämäntehtävä: löytää Bahragin, vapaa Bahragit ja vapauttaa laumoittain kerran. Ne ohjaavat ole hyvän tai pahan, vaan velvollisuus.

Kohrak-Kal taipumus toimia yksin enemmän kuin mikään muu Bohrok-Kal. Syynä voi olla se, että sen ääni valtuudet ovat niin suuria, ne ovat jopa uhkaavan tovereille. Itse asiassa Kohrak-Kal on niin mahtava, että sen Krana-Kalin voi jättää huomiotta vaara, kunnes aivan viime hetkellä, sitten reagoida nopeasti ja vastustamaton vaikutus. Kohrak-Kal työkalu on ääni kilpi. Se voi muuttaa nopeutta tärinän lähes välittömästi, muodostaen tiheän äänivalli, joka voi karkottaa useimmat hyökkäystavoille. Se on vielä vaikuttavampi, kun sitä käytetään hyökkäys tilassa, äänipurskeita emanaatiotamme voi kuuroutan vastustajan tai jos käytetään suurempi intensiteetti voi aiheuttaa melkein mikä tahansa kohde stressiä ja särkyä.

Bohrok-Kal tuhoutuivat Toa Nuvat kanavoidaan kaikki alkuaine energioita symbolit Protodermis häkin tilalla Bahragit, jossa ne koskettavat niiden Kranan. Bohrok-Kal oli kuluttamaan oman valtansa.

Elämäkerta BIONICLEsector01 (Englanti versio) Muokkaa

Kohrak-Kal oli alunperin Av-Matoran, joka oli tarkoitettu muuntautua Bohrok. Lopulta, se altistettiin mutageeninen aineelle Bahrag, muuttaen sen Kohrak-Kal.

Kohrak-Kal matkusti Ko-Korosta mukana Nuhvok-Kal, joka käsitteli Matorolle taas Kohrak-Kal varasti Kopakan Nuvan Nuva symboli. Muut Bohrok-Kal teki saman, tietäen että valta tallennetut symbolit voitaisiin vapauttaa Bahragit. Toat, jotka olivat menettäneet elementaalivoimiaan takia varastamisen Nuva symboleista, lähti pysäyttämään Bohrok-Kal päässä vapauttaa Bahragit.

Myöhemmin Kohrak-Kal yksin voitti Lewa Nuvan mitä oli ilmeisesti esine valmistettu äänen. Myöhemmin samana päivänä, Lehvak-Kal kutsui Kohrak-Kal sekä Gahlok-Kalin kimppuun, sulautuvat Bohrok-Kal Kaita Ja. Sitten he voittivat Wairuhan Nuva, ja erotettu jatkamaan etsiä Bahrag.

Myöhemmin, Bohrok-Kal sijaitseva luola, jossa Bahrag vankila oli. Nuva kuutio, joka heidän piti avata vartioi kuusi Exo-Toa, mikä johti nopeasti taistelussa, jonka aikana Bohrok-Kalin tuhosi robotteja. Koska ne sijoitetaan Nuva symbolit Nuva kuution, niiden Krana-Kalin muuttuu hopea variantteja, suojella haitoilta. Kuitenkin Toa Nuvat kykenivät hyödyntää valtaa heidän Nuva Symbolit ja käyttää niitä ylikuormittaa Bohrok-Kal valtuuksia. Tämä aiheutti Kohrak-Kal ääni valtuudet olla niin voimakas, että se ravistaa Bohrok-Kal erilleen osaksi muuta kuin atomien voimakkaasti konsentroitua ääniaallot, vain sen Krana-Kal pakenevat.

Kyvyt ja piirteet Muokkaa

Kohrak-Kal oli yksi vahvimmista Bohrok-Kal; se oli lahjakas valtuudet Äänet, että ne voivat luoda blasteja äänen, äänen voima kentät ja jopa kokonaisia esineitä massiivista äänen. Tätä kykyä, jotkut katsoi sen tappava kuin muualla Bohrok-Kal joukkue koota. Se oli usein nähty omasta, koska sen valtuudet vaikuttaa jopa muita Bohrok-Kal. Se oli myös helpoin Bohrok-Kalin seurata, koska käyttö toimivaltaansa tehnyt äänen puomit.

Työkalut Muokkaa

Kohrak-Kal käytti ääni kilvet luoda kovaa ääntä.

Katso myös Muokkaa

Ympäri Wikian verkkoa
Hae mainospaikkaa

Satunnainen wiki