FANDOM

LEGO > SYSTEM > Star Wars > Episode V
AT-AT Walker
Lego star wars 8129 AT AT WALKER 04.png
Setti
Numero 8129
Teema Star Wars
Vuosi 2010
Osia 815
Ohjehinta 129,95 €
LUGNET - Peeron

BrickLink

81329 AT-AT Walker on LEGO Star Wars teeman setti, joka julkaistiin vuonna 2010. Se sisältää 815 palikkaa ja ikäsuosituksena on 9-14-vuotiaille. Hinta tällä hetkellä on 129,95 €. Se on neljäs teemansa setti, viides jos lasketaan Brickmaster-lehden promo-setti, jonka aiheena on Tähtien sota-saagasta tuttu AT-AT-talsija.

Ominaisuudet Muokkaa

AT-AT talsijassa jalat, ohjaamo ja aseet ovat liikkuvia. Ruumasta löytyy tilaa kahdelle lumisotilaalle sekä kenraali Veersille. Aseita on edessä neljä kappaletta. Setti sisältää kahdeksan minifiguuria: Luke Skywalker, C-3PO, Han Solo, AT-AT:n kuljettaja, Hothin kapinallissotilas, kenraali Veers sekä kaksi lumisotilasta.

Tiivistelmä Muokkaa

Hyökkää Hothin kapinallistukikohtaan AT-AT -talsijalla!

Rakenna yksi klassisista kulkuneuvoista alkuperäisestä Tähtien sosa -trilogiasta ja juhli Imperiumin vastaiskun 30-vuotissyntymäpäiviä! Käytä tarttumisköyttä auttaaksesi Luke Skywalkeria kiipeämään ylös talsijaan ja käytä sitten valosapelia pysäyttääksesi talsijan ennen kuin se tuhoaa kapinallisten tukikohdan! Ehtiikö Luke ajoissa?

  • Sisältää 8 minifiguuria: Luke Skywalker™, C-3PO™, Han Solo™, Rebel Trooper™, AT-AT pilot™, General Veers™ ja Snowtrooper™.
  • AT-AT -talsija sisältää liikkuvat jalat, ohjaamon sekä aseet.
  • Avaa ohjaamo aseettaksesi minifiguurit paikoilleen.
  • Talsijan mitat: yli 33 cm pitkä ja 30 cm korkea.

Ympäri Wikian verkkoa
Hae mainospaikkaa

Satunnainen wiki