FANDOM

LEGO > SYSTEM > Star Wars > Episode III
8095 << 8096 >> 8097 284px-LEGO logo.svg
Emperor Palpatine's Shuttle
Palpatine-shuttle
Setti
Numero 8096
Teema Star Wars - Episode III
Vuosi 2010
Osia 592
Ohjehinta 79,95 €
LUGNET - Peeron

BrickLink

8096 Emperor Palpatine's Shuttle on LEGO Star Wars -sarjan setti, joka julkaistiin vuonna 2010. Se sisältää 592 palikkaa ja sen ikäsuosituksena on 8-14-vuotiaille. Alus esiintyi elokuvassa Tähtien sota: Episodi III - Sithin kosto ja kuuluu siten Episode III -alateemaan. Hintaa setillä on tällä hetkellä 79,95 €.

Ominaisuudet Muokkaa

Sukkulassa on 7674 V-19 Torrent -mallista tuttu siipien kääntymisominaisuus ja siipiä kääntämällä myös laskeutumisjalat liikkuvat. Kloonipilotin ohjaamon voi avata kuten useimmissa Star Wars -avaruusaluksissa. Kansi aukenee ja sisätilat paljastuvat. Sisällä on lääkintäosasto, jossa Anakin Skywalkerin voi muuttaa Darth Vaderiksi. Settiin sisältyy neljä minifiguuria: Keisari Palpatine, uusi Darth Vader, lääkintädroidi sekä kloonipilotti.

Tiivistelmä Muokkaa

Muuta Anakin Skywalker Darth Vaderiksi keisari Palpatinen sukkulassa!

Keisari Palpatine pelastaa Anakin Skywalkerin vulkaaniselta planeetta Mustafarilta henkilökohtaisella sukkulallaan ja muuttaa tämän Darth Vaderiksi, kuten nähtiin Tähtien sota: Episodi III - Sithin kosto -elokuvassa. Käytä lääkintäsänkyä ja -droidia ja aseta Darth Vaderin kypärä Anakin Skywalkerin päähän päättääksesi muutosprosessin!

  • Sisältää neljä minifiguuria: Battle damaged Amakin Skywalker™, Medical Droid™, Emperor Palpatine™ sekä Clone Pilot™!
  • Sukkula sisältää liikkuvat siivet, avattavan ohjaamon ja laskeutumisjalat sekä lääkintäsängyn!
  • Sukkulan mitat: pituus 29 cm ja siipien kärkiväli 39 cm.

Ympäri Wikian verkkoa
Hae mainospaikkaa

Satunnainen wiki