FANDOM

LEGO > SYSTEM > Star Wars > Episode V
8088 << 8089 >> 8090 284px-LEGO logo.svg
Hoth Wampa Cave
Wampa-cave
Setti
Numero 8089
Teema Star Wars - Episode V
Vuosi 2010
Osia 297
Ohjehinta 59,95 €
LUGNET - Peeron

BrickLink

8089 Hoth Wampa Cave on LEGO Star Wars -sarjan setti, joka julkaistiin vuonna 2010. Se sisältää 297 palikkaa ja sen ikäsuosituksena on 7-12-vuotiaille. Setissä oleva lumikiituri ja Wampan luola esiintyivät elokuvassa Tähtien sota: Episodi V - Imperiumin vastaisku ja setti kuuluu näin ollen Episode V -alateemaan. Setillä on hintaa tällä hetkellä 59,95 €.

Sisältö Muokkaa

Setti sisältää elokuvasta Tähtien sota: Episodi V - Imperiumin vastaisku -elokuvasta alkukohtauksesta tutun Wampa-lumihirviön luolan hirviöineen sekä Kapinaliiton lumikiiturin miehistöineen. Sekä Wampan luola että lumikiituri sisältävät muutamia yksityiskohtia; luolasta löytyy muun muassa valosapelin katapultti sekä luuranko ja lumikiiturissa on avautuva ohjaamo ja realistisen näköinen vinssi köydellä ja tarttumakoukulla. Itse lumikiituri on tyyliltään sekoitus kahdesta aikaisemmasta minifiguuri-skaalan vastaavasta aluksesta: 7130 Snowspeederistä ja 4500 Rebel Snowspeederistä.

Setissä on hintaansa suhteen vähän palikoita ja monet harrastajat epäilevät tämän johtuvat Wampa-hirviön kalliista muotista.

Setissä on neljä minifiguuria: Luke Skywalker Hoth-ulkoasussa, Wampa-jäähirviö, Zev Senesca sekä luuranko.

Erikoisuudet Muokkaa

  • Tässä setissä LEGO-harrastelijoita kiinnosti erityisesti lumikiiturin perässä oleva vinssi, jota ei kkovin usein löydä. Setti on osaksi sen takia suosittu muidenkin kuin Star Wars -keräilijöiden keskuudessa.

Tiivistelmä Muokkaa

Pakene wampa-jäähirviön luolasta Luke Skywalkerin kanssa!

Partiointitehtävänsä aikana jääplaneetta Hothilla Luke Skywalker joutuu yllättäen Wampa-jäähirviön yllättämäksi ja vangitsemaksi. Pystyykö hän käyttämään Voimaa ja nappaamaan valosapelinsa ennen kuin Wampa pistelee tämän poskeensa? Vai voiko pilotti Zev Zenesca pelastaa hänet lumikiiturillaan? Juhli Imperiumin vastaiskun 30-vuotissyntymäpäiviä tällä silmänräpäyksessä tunnistettavalla mallilla!

  • Sisältää 4 minifiguuria: Luke Skywalker™, Zev Zenesca™, Wampa™ ja Skeleton™!
  • Sisältää Wampa-hirviön luolan sekä lumikiiturin!
  • Wampan luola sisältää valosapelikatapultin ja luurangon!
  • Lumikiituri sisältää avattavan ohjaamon ja realistisen vinssijärjestelmän!
  • Yhdistä muihin LEGO Star Warsin Hoth-setteihin (7749 Echo Base, 8083 Rebel Trooper Battle Pack ja 8084 Snowtrooper battle pack) moninkertaistaaksesi hauskuuden!
  • Luokan mitat: 18 cm pitkä ja 10 cm leveä.
  • Lumikiiturin mitat: 18 cm pitkä.

Ympäri Wikian verkkoa
Hae mainospaikkaa

Satunnainen wiki