FANDOM

LEGO > SYSTEM > Star Wars > Expanded Universe
TIE Defender™
8087-1.jpg
Setti
Numero 8087
Teema Expanded Universe
Vuosi 2010
Osia 304
Ohjehinta 59,95 €
LUGNET - Peeron

BrickLink

8087 TIE Defender on LEGO Star Wars -sarjan setti, joka julkaistiin vuonna 2010. Se sisältää 304 osaa ja sen ikäsuosituksena on 8-14-vuotiaille. Sen hinta tällä hetkellä on 59,95 €.

Mallin esikuvana on toiminut TIE/D puolustaja, joka oli yksi Imperiumin parhaista ja suorituskykyisimmistä tähtihävittäjistä. Sen pilotiksi hyväksyttiin vain eliittilentäjiä.

Ominaisuudet Muokkaa

Mallin muotoilu vastaa hyvin aluksen alkuperäistä muotoilua. Koska alus ei esiinny alkuperäisissä elokuvissa, malli on ns. "Expanded Universe" -alasarjaan. Aluksen aseistuksena on kuusi napsautettavaa ohjusta sekä kaksi klassista TIE-hävittäjälle ominaista laserkanuunaa. Setissä oli kaksi minifiguuria: TIE-hävittäjän lentäjä sekä stormtrooper.

Yhteenveto Muokkaa

Imperiumin salainen ase on täällä!

TIE Defender on keisarillisen teknologian taidonnäyte, joka rakennettiin vastaamaan Kapinaliiton korkeatasoisiin hävittäjiin. Alusta ei koskaan ennen ole nähty LEGO-maailmassa ja siinä on kolme siipeä ja kuusi napsautettavaa ohjusta! Avattava ohjaamo kääntyy alusta käänneltäessä.

  • Sisältää TIE-puolustajan, stormtrooperin sekä uuden TIE-hävittäjälentäjäminifiguurin!
  • TIE-hävittäjälentäjä on varustettu uudella kypärällä!
  • Laukaise kuusi napsautettavaa ohjusta - kaksi joka siivessä!
  • Kääntele alusta kääntääksesi avattavaa ohjaamoa!
  • Mitat: 20 cm korkea ja 22 cm leveä

Ympäri Wikian verkkoa
Hae mainospaikkaa

Satunnainen wiki