FANDOM

LEGO > SYSTEM > Star Wars > Episode III
Droid Tri-Fighter
Droidfighter.jpg
Setti
Numero 8086
Teema Star Wars - Episode III
Vuosi 2009
Osia 268
Ohjehinta 29,95 €
LUGNET - Peeron

BrickLink

8086 Droid Tri-Fighter on LEGO Star Wars -sarjan setti, joka julkaistiin vuoden 2009 joulukuussa. Sen sisältää 268 palikkaa ja sen ikäsuosituksena on 7-12-vuotiaille. Se esiintyi Tähtien sota: Episodi III - Sithin kosto -elokuvassa ja kuuluu näin ollen Episode III -alateemaan. Hintaa setillä on tällä hetkellä 29,95 €.

Ominaisuudet Muokkaa

Mallin muotoilu muistuttaa huomattavasti esikuvaansa droidikolmihävittäjää elokuvasta Sithin kosto. Sen aseistuksena on laserkanuunoja ja napsautettavia ohjuksia. Ohjaamo on avautuva. Settiin sisältyy kolme minifiguuria: kaksi rakettitaisteludroidia sekä rakettidroidien komentaja.

Tiivistelmä Muokkaa

Varo tätä tuhoavaa droidihävittäjää!

Nämä parvissa hyökkäävät pienet tähtihävittäjät ovat todellinen uhka Tasavallalle ...ja jediritareille. Kolmihävittäjä vapauttaa tulivoimansa lasertykillään sekä napsautettavilla ohjuksillaan kaikkia separatistien vihollisia kohti kaikkialla galaksissa kolmen rakettirepuilla varustetun taisteludroidin tuella. Taisteludroidin voi sijoittaa ohjaamoon aluksen keskellä.

  • Sisältää droidi-kolmihävittäjän, 2x Rocket battle droid™- ja Rocket battle droid commander™ -minifiguurit!
  • Raskaasti aseistettu: Kolme napsautettavaa ohjusta ja laserkanuuna!
  • Avautuvaan ohjaamoon voi laittaa taisteludroidin ohjaamaan!
  • Jokainen taisteludroidi varustettu rakettirepulla!
  • Hävittäjän mitat: yli 20 cm leveä.

Ympäri Wikian verkkoa
Hae mainospaikkaa

Satunnainen wiki