Fandom

WikiPalikka

8037 Anakin's Y-wing Starfighter

474sivua
tässä wikissä
Add New Page
Keskustelu0 Share
LEGO > SYSTEM > Star Wars > The Clone Wars
Anakin's Y-wing Starfighter™
Lego-star-wars-8037-anakins-y-wing-star-fighter-01.jpg
Setti
Numero 8037
Teema The Clone Wars
Vuosi 2008
Osia 570
Ohjehinta 81,95 €
LUGNET - Peeron

BrickLink

8037 Anakin's Y-wing Starfighter on LEGO Star Wars -sarjan setti, joka julkaistiin vuonna 2008. Se sisältää 570 oass ja sen ikäsuosituksena on 8-14 -vuotiaille. Hintaa setillä tällä hetkellä on 81,75 €. Setti kuuluu The Clone Wars -alateemaan.

Ominaisuudet Muokkaa

Setin muotoilu muistuttaa hyvin paljon seuraajaansa, joka palveli kapinaliittoa. Tämä alus esiintyi muun muassa Star Wars: The Clone Warsissa. Aluksen aseistuksena on kaksi lasertykkiä edessä ja kaksi lasertykkiä takana. Aluksen alla on yksi massiivinen kanuuna, jonka voi laukaista painamalla R2-D2:n päätä. Aluksessa on kaksi ohjaamoa: toinen ohjaajalle ja toinen ampujalle. Kummatkin ovat avattavia. Setti sisältää kolme minifiguuria: Anakin Skywalkerin, Ahsokan sekä astromekaniikkadroidi R2-D2:n.

Tiivistelmä Muokkaa

Taistele Tasavallan puolella Anakin Skywalkerin kanssa!

Anakinin täysin uusi tähtihävittäjä lentää avaruuden halki uskaliaalla jeditehtävällä! Ahsoka Tanon tykkituen ja R2:D2:n navigointitaitojen kanssa alusta on vaikea pysäyttää! Alus sisältää tulittavan tykin sekä salaisen valosapelilaatikon.

  • Sisältää kolme minifiguuria: Ahsoka™, Anakin Skywalker™ sekä D2-D2™ uudessa The Clone Wars -väreissä!
  • Ohus voidaan laukaista painamalla R2-D2:ta!
  • Kumpikin ohjaamo avautuu!
  • Aluksen mitat: 43 cm pitkä sekä 18 cm leveä.

Ympäri Wikian verkkoa
Hae mainospaikkaa

Satunnainen wiki