FANDOM

LEGO > SYSTEM > Star Wars > Episodde IV
Darth Vader's TIE Fighter
LEGO 8017 PIC.jpg
Setti
Numero 8017
Teema Star Wars
Vuosi 2009
Osia 251
Ohjehinta 44,95 €
LUGNET - Peeron

BrickLink

8017 Darth Vader's TIE Fighter on LEGO Star Wars -sarjan setti, joka julkaistiin vuonna 2009. Se sisältää 251 palikkaa ja ikäsuosituksena on 7-12-vuotiaille.

Mallin esikuvana toimi TIE Advanced-tähtihävittäjä, joka esiintyi elokuvassa Tähtien sota: Episodi IV - Uusi toivo.

Ominaisuudet Muokkaa

Darth Vaderin hävittäjässä on avautuva ohjaamo ja kaksi napsautettavaa ohjusta. Aseistuksena näiden lisäksi on kaksi ohjaamon ikkunan ala kulmissa olevaa 1x1 pyörö levy palikkaa lasertykkeinä. Aluksen alla on kotelo Darth Vaderin valosapelille. Setissä on vain kolme tarraa. Setti sisältää vain yhden minifiguurin, Darth Vaderin, jolla on aseena punateräinen valomiekka.

Tiivistelmä Muokkaa

Tuhoa kapinalliset Darth Vaderin TIE-hävittäjällä!

TIE Advanced x1 on Darth Vaderin henkilökohtainen tähtihävittäjä suoraan alkuperäisestä Tähtien sota -elokuvasta! Jopa nopeampana kuin standardi TIE-hävittäjä, Darth Vaderin aluksessa on deflektorikilpi, taittuvat siivet sekä hyperajo. Juhli LEGO Star Warsin 10-vuotissyntymäpäiviä tällä täysin uudella setillä, joka sisältää elokuvista tutun muotoilun, napsautettavia ohjuksia sekä itse sithin mustan lordin, Darth Vaderin!

  • Nosta etuistuin asettaaksesi Darth Vaderin puikkoihin!
  • Sisältää Darth Vader -minifiguurin!
  • Mitat: 15 cm pitkä ja 17 cm leveä.

Ympäri Wikian verkkoa
Hae mainospaikkaa

Satunnainen wiki