Fandom

WikiPalikka

8016 Hyena Droid Bomber

474sivua
tässä wikissä
Add New Page
Keskustelu0 Share
LEGO > SYSTEM > Star Wars > The Clone Wars
Hyena Droid Bomber™
8016.jpg
Setti
Numero 8016
Teema Star Wars - The Clone Wars
Vuosi 2009
Osia 232
Ohjehinta 31,95 €
LUGNET - Peeron

BrickLink

8016 Hyena Droid Bomber on LEGO Star Wars -sarjan setti, joka julkaistiin joulukuussa 2009. Se sisältää 232 palikkaa ja sen ikäsuosituksena on 7-12-vuotiaille. Se kuuluu The Clone Wars -alateemaan esiinnyttyään Star Wars - The Clone Wars -televisiosarjassa ja sen hinta tällä hetkellä on 31,95 €.

Ominaisuudet Muokkaa

Setin muotoilu muistuttaa todella paljon esikuvansa muotoilua, joka esiintyi Star Wars: The Clone Wars -televisiosarjassa. Pommittajassa on siivet, joiden asentoa voi muuttaa lento- laskeutumis- ja hyökkäysasentojen välillä. Aseena tällä droidilla on neljä pudotettavaa pommia. Setti sisältää kolme täysin uutta rakettirepuin varustettua rakettitaisteludroidi-minifiguuria.

Tiivistelmä Muokkaa

Muuta siipien asentoa tuhotaksesi Tasavallan!

Hyena droid bomber™ on moneen käyttöön soveltuva ase separatisteille, jonka siivet vaihtavat asentoa lento- kävely- sekä hyökkäystilojen välillä, kuten nähtiin Star Wars: The Clone Warsissa. Sisältää neljä pudotettavaa pommia sekä kolme täysin uutta rakettitaisteludroidiminifiguuria!

  • Käännä siivet talsija- ja lentotiloihin!
  • Sisältää kolme rakettirepuilla varustettua Rocket battle droid™ -minifiguuria!
  • Pommittajan mitat: yli 25 cm leveä ja 20 cm pitkä.

Ympäri Wikian verkkoa
Hae mainospaikkaa

Satunnainen wiki