FANDOM

LEGO > SYSTEM > Star Wars > The Clone Wars
8014 >> 8015 284px-LEGO logo.svg
Clone Walker™ Battle Pack™
8014-clonewalker-battlepack
Setti
Numero 8014
Teema The Clone Wars
Vuosi 2008
Osia 72
Ohjehinta 16,95 €
LUGNET - Peeron

BrickLink

8014 Clone Walker™ Battle Pack on LEGO Star Wars -sarjan setti, joka julkaistiin vuonna 2008. Se sisältää vain 72 osaa ja sen ikäsuosituksena on 6-12-vuotiaille. Sen hinta on tällä hetkellä 16,95 €. Setti kuuluu The Clone Wars -alateemaan.

Erikoisuudet Muokkaa

  • Setti on erittäin suosittu etenkin The Clone Wars -alateeman keräilijöiden ja klooniarmeijan rakentajien keskuudessa eikä se sen vuoksi ole poistumassa myynnistä vielä pitkään aikaan. Setti sisältääkin kaksi tavallista kloonisotilasta, klooniampujan sekä kloonikomentajan.
  • Toinen syy setin suosioon on todennäköisesti kloonikomentajan varusteet: kaksi pistoolia, visiiri, kama-hame sekä hartijasuojukset. Niitä löytyy muista isommistakin seteistä, mutta ne ovat harvinaisia ja tässä setissä ne saa halvalla.

Tiivistelmä Muokkaa

Marssi taisteluun klooniarmeijasi kanssa!

Kun kloonisodat raivoavat ympäri galaksia, Tasavallan klooniarmeija etenee satojen planeettojen taistelukenttien halki. Rakenna klooniarmeijasi kaksijalkaisista Clone Walker™ -talsijoista, joissa on istumatilaa kahdelle kloonille ja napsautettavia ohjuksia.

  • Sisältää neljä minifiguuria: 2x Clone trooper™, Clone gunner™ sekä Clone commander™!
  • Rakenna armeijasi ja lisää settiin #8015 Assassin Droids' Battle Pack tuplataksesi hauskuuden!
  • Kloonitalsijassa liikkuvat jalat ja napsautettavia ohjuksia!
  • Talsijan mitat: yli 8 cm korkea.

Ympäri Wikian verkkoa
Hae mainospaikkaa

Satunnainen wiki