FANDOM

LEGO > SYSTEM > LEGO Star Wars > Episode I
7922 << 7929 >> 7930 284px-LEGO logo.svg
The Battle of Naboo™
7929
Setti
Numero 7929
Teema Star Wars - Episode I
Vuosi 2011
Osia 241
Ohjehinta 31,95 €
LUGNET - Peeron

BrickLink

7929 The Battle of Naboo on LEGO Star Wars -teeman setti, joka julkaistiin vuonna 2011. Setin esikuvana ollut kiituri esiintyi elokuvassa Tähtien sota: Episodi I - Pimeä uhka, joten setti kuuluu Episode I -alateemaan. Setti sisältää 241 palikkaa ja sen ikäsuosituksena on 7-12 -vuotiaille. Setin hintana on Suomessa 31,95 € ja Yhdysvalloissa $24,99.

Ominaisuudet Muokkaa

Kiituri on suuri; se kykenee kuljettamaan jopa kymmentä taisteludroidia, joista kaksi on pilotteja. Droidien kuljetusteline voidaan irroittaa ja droidit ja niiden aseet voi ottaa siitä sen jälkeen käyttöön.

Setti sisältää jopa 12 minifiguuria. Jar Jar Binks ja Gungan warrior ovat täysin uudelleen muotoiltuja ja pilottitaisteludroidinkin väritystä on hieman muutettu. Tavallisissa taisteludroideissa ei ole muutoksia ja ne ovat samanlaisia kuin edellisissä seteissä.

Tiivistelmä Muokkaa

Luo eeppinen Naboon taistelu uudelleen!

Naboon planeetan invaasio on alkanut! Kun Kauppaliitto vapauttaa droidiarmeijansa Kauppaliiton droidikuljetusaluksesta, Jar Jar binks ja hänen liittolaisgunganinsa valmistautuvat torjumaan invaasion. Taistele taisteludroideja vastaan kun ne herätetään ja avataan käyttöön! Sisältää 8 taisteludroidia, kaksi pilottidroidia, Jar Jar Binks- sekä Gungan-sotilas -minifiguurit!

  • Sisältää 12 minifiguuria: Jar Jar Binks™, Gungan Warrior™, 2x Droid pilot™ ja 8x Battle Droid™!
  • Aseista gunganisi energiakilvellä!
  • Vapauta kaksi lokerollista realistisia avattavia taisteludroideja!
  • Liikuta Kauppaliiton droidien kuljetusaluksen ohjaimia!
  • Kauppaliiton droidien kuljetusaluksen mitat: 25 cm pitkä, 7 cm leveä ja 10 cm korkea.

Setin minifiguurit Muokkaa

Galleria Muokkaa

Ympäri Wikian verkkoa
Hae mainospaikkaa

Satunnainen wiki