FANDOM

LEGO > SYSTEM > LEGO Star Wars > Episode III
Imperial V-wing Starfighter
7915.png
Setti
Numero 7915
Teema LEGO Star Wars - Episode III
Vuosi 2011
Osia 139
Ohjehinta 31,95 €
LUGNET - Peeron

BrickLink

7915 Imperial V-wing Starfighter on LEGO Star Wars -teeman setti, joka julkaistiin vuonna 2011 tammikuussa. Aluksen esikuva V-siipinen tähtihävittäjä esiintyi elokuvan Tähtien sota: Episodi III - Sithin kosto lopussa, joten setti kuuluu Episode III -alateemaan. Setissä on 139 palikkaa ja ikäsuosituksena on 7-12 -vuotiaille. Hinta on Suomessa 31,95 € ja Yhdysvalloissa $19,99.

Ominaisuudet Muokkaa

Setin avaruusaluksen pääominaisuutena on liikkuvat siivet, joita voi liikuttaa lento- hyökkäysasennosta laskeutumisasentoon. Ohjaamo avautuu ja aseistuksena tähtihävittäjässä on neljä lasertykkiä siivekkeissä.

Setissä on kaksi minifiguuria; keisarillinen pilotti sekä astromekaniikkadroidi R2-Q2. Keisarillisen pilotin muotoilu on samankaltainen kuin 8088 ARC-170 Starfighter -setistä löytyvällä kloonipilotilla, mutta se on vain musta. R2-Q2:sta täytyy irroittaa pää ja laittaa pelkkä pää kiinni avaruusalukseen, sillä koko droidia ei voi siihen kiinnittää.

Tiivistelmä Muokkaa

Taistele Kapinaliittoa vastaan keisarillisella V-siipisellä tähtihävittäjällä!

Galaktisen tasavallan romahtamisen ja kloonisotien päättymisen jälkeen, keisarillisesta V-siipisestä tähtihävittäjästä tuli yksi kasvavan Imperiumin ensimmäisistä taistelualuksista. V-siipinen tähtihävittäjä taistelee kapinallisia vastaan ja siinä on avattava ohjaamo ja kääntyvät siivet. Sisältää Imperial pilot- sekä R2-Q2 -minifiguurit.

  • Sisältää 2 minifiguuria: Imperial pilot sekä astromekaniikkadroidi R2-Q2!
  • Käännä siipiä navigoidaksesi laskeutumis- ja lentotilojen välillä!
  • Vapauta joukkosi #7913 Clone Trooper Battle Packia vastaan!
  • Tähtihävittäjän mitat: 12 cm leveä ja 22 cm pitkä.

Setin minifiguurit Muokkaa

Galleria Muokkaa

Ympäri Wikian verkkoa
Hae mainospaikkaa

Satunnainen wiki