FANDOM

LEGO > SYSTEM > LEGO Star Wars > The Clone Wars
7867 << 7868 >> 7869 284px-LEGO logo.svg
Mace Windu's Jedi Starfighter™
7868-1
Setti
Numero 7868
Teema Star Wars - The Clone Wars
Vuosi 2011
Osia 313
Ohjehinta 44,95 €
LUGNET - Peeron

BrickLink

7868 Mace Windu's Jedi Starfighter on LEGO Star Wars -teeman setti, joka julkaistiin vuonna 2011. Setin avaruusalus perustuu Star Wars: The Clone Wars -televisiosarjaan, joten setti kuuluu The Clone Wars -alateemaan. Setti sisältää 313 palikkaa ja sen ikäsuosituksena on 7-12 -vuotiaille. Setin hinta Suomessa on 44,95 € ja Yhdysvalloissa $29,99.

Ominaisuudet Muokkaa

Avaruusalus on ominaisuuksiltaan kohtalaisen monipuolinen. Tähtihävittäjän ohjaamo avautuu ja laskeutumistuet voi taivuttaa lennon ajaksi ylös. Aseistuksena on napsautettavia ohjuksia. Lisäksi astromekaniikkadroidin voi asettaa edessä olevaan luukkuun. Setti sisältää lisäksi separatistien maakiiturin sekä kaksi separatistien STAP-kiituria.

Setti sisältää yhteensä viisi minifiguuria. Aivan uutena tulee separatistien taktiikkadroidi sekä astromekaniikkadroidi R8-B7. Lisäksi setissä nähdään jo 8019 Republic Attack Shuttle -setistä tuttu Mace Windu Clone Wars -ulkomuodossaan sekä kaksi taisteludroidia, joihin ei ole tehty muutoksia.

Tiivistelmä Muokkaa

7868-box

Setin pakkaus.

Torju droidien väijytys jedimestari Mace Windun kanssa!

Taistele tiesi läpi droidiväijytyksen Mace Windun jeditähtihävittäjällä! Napsautettavine ohjuksineen ja astromekaniikkadroidin antaman korjaus- ja navigointiavun tuella TX-20 taktikkodroidista ja sen kiiturista ei ole vastusta Mace Windun tähtihävittäjälle! Sisältää myös kaksi taisteludroidia ja kaksi separatistien STAP-kiituria.

  • Sisältää 5 minifiguuria: Mace Windu™, R8-B7™, Tactical Droid™ ja 2x Battle Droid™!
  • Sisältää separatistien kiiturin ja kaksi STAP-alusta!
  • Avaa ohjaamo leikkiäksesi aluksen sisällä!
  • Laukaise napsautettavat ohjukset!
  • Sisältää avattavat laskeutumistuet!
  • Tähtihävittäjän mitat: 15 cm leveä, 25 cm pitkä ja 7 cm korkea.
  • Separatistien kiiturin mitat: 2 cm leveä ja 12 cm pitkä.

Setin minifiguurit Muokkaa

Ympäri Wikian verkkoa
Hae mainospaikkaa

Satunnainen wiki