FANDOM

LEGO > SYSTEM > Star Wars > Episode VI
Home One™ Mon Calamari Star Cruiser™
Home-one.jpg
Setti
Numero 7754
Teema Star Wars - Episode VI
Vuosi 2009
Osia 789
Ohjehinta 159,95 €
LUGNET - Peeron

BrickLink

7754 Home One Mon Calamari Star Cruiser on LEGO Star Wars -sarjan setti, joka julkaistiin vuonna 2009. Se sisältää 789 palikkaa ja sen ikäsuosituksena on 9-14-vuotiaille. Setin esikuva amiraali Ackbarin lippulaiva Home One esiintyi elokuvassa Tähtien sota: Episodi VI - Jedin paluu ja setti kuuluu siten Episode VI -alateemaan. Setillä on hintaa tällä hetkellä 159,95 €.

Ominaisuudet Muokkaa

Setti sisältää elokuvasta tutun Home Onen käskynjakohuoneen, komentosillan ja avaruusalushangaarin, jossa on yksi Vihreän lentueen A-siipinen torjuntahävittäjä. A-siipistä voi kääntää ja liikuttaa ruumassa vivulla ja siinä on irroitettava moottori ja aseistuksena napsautettavia ohjuksia. Home One sisältää käskynjakohuoneessa Kuolemantähden hologrammin ja komentosillalla amiraali Ackbarin komentotuolin. Komento-osan ja alushangaarin voi yhdistää toisiinsa. Settiin sisältyy kuusi minifiguuria: amiraali Ackbar, Mon Mothma, kenraali Lando Calrissian, kenraali Madine, Mon calamari -upseeri sekä Vihreän lentueen A-siipisen lentäjä.

Tiivistelmä Muokkaa

Valmistaudu hyökkäämään Kuolemantähdelle!

Kapinaliitto valmistelee viimeistä hyökkäystään keisarillista Toista Kuolemantähteä vastaan Mon Calamari-tähtiristeilijä Home Onen kyydissä. Fanit ovat äänestäneet mallin juhlimaan LEGO Star Warsin 10-vuotissyntymäpäiviä. Setti sisältää komentosillan, käskynjakohuoneen Kuolemantähden hologrammilla, alushangaarin, vihreän lentueen A-siipisen tähtihävittäjän irroitettavalla moottorilla ja napsautettavilla ohjuksilla, ensimmäisen amiraali Ackbar -minifiguurin, kapinajohtaja Mon Mothman, kenraalit Madine ja Lando Calrissian, Mon calamari -upseerin sekä Vihreän lentueen A-siipisen ohjaajan. Käännä vipua siirtääksesi A-siipisen valmiiksi lähtöön tai kääntääksesi amiraali Ackbarin komentotuolia!

  • Settiin sisältyy 6 minifiguuria: Admiral Ackbar™, Mon Mothma™, General Lando Calrissian™, General Madine™, Mon calamari Officer™ sekä A-wing pilot™!
  • Setti sisältää Home Onen komentokeskuksen, hangaarin sekä Vihreän lentueen A-siipisen torjuntahävittäjän!
  • Komentokeskuksen ja hangaarin mitat yhdistettynä 43 cm pitkä ja 23 cm leveä.

Ympäri Wikian verkkoa
Hae mainospaikkaa

Satunnainen wiki