FANDOM

LEGO > SYSTEM > Star Wars > The Clone Wars
Pirate Tank
Pirate-tank.jpg
Setti
Numero 7753
Teema Star Wars - The Clone Wars
Vuosi 2009
Osia 372
Ohjehinta 44,95 €
LUGNET - Peeron

BrickLink

7753 Pirate Tank on LEGO Star Wars -setti, joka julkaistiin elokuussa 2009. Se sisältää 372 palikkaa ja sen ikäsuosituksena on 8-14-vuotiaille. Se esiintyi Star Wars: The Clone Warsissa ja kuuluu siten The Clone Wars -alateemaan. Setin hinta tällä hetkellä on 44,95 €.

Ominaisuudet Muokkaa

Setin alus Piraattitankki sisältää liikkuvan ohjaajan istuimen. Siinä on samanlaiset piilotetut pyörät "leijumisominaisuutta" varten, kuin 8091 Republic Swamp Speeder -mallissa. Aseistuksena tässä massiivisessa tankissa on napsautettavia ohjuksia sekä kääntyvä tykkitorni. Settiin sisältyy kolme minifiguuria: Obi-Wan Kenobi, Hondo Ohnaka sekä Turk Falso.

Tiivistelmä Muokkaa

Täältä tulevat avaruuspiraatit!

Sekä Tasavallan että separatistien joukot saavat varoa! Piraatit hallitsevat syrjäisellä Ulkokehän alueella, minne lain koura ei ylety. Pystyykö Obi-Wan Kenobi tekemään kauppaa Hondo Onhakan ja tämän häijyjen Weequay-piraattien kanssa, vai ottavatko nämä jedin vangiksi? Tankki sisältää liikkuvan ajajan tuolin, napsautettavia ohjuksia, kääntyvän lasertykin sekä piilotetut pyörät leijuminaisominaisuutena.

  • Sisältää kolme minifiguuria: Obi-Wan Kenobi™ sekä kaksi piraattia!
  • Piraattitankki sisältää napsautettavat ohjukset, liikkuvan pilottituolin sekä piilopyörät "leijumiseen"!
  • Tankin mitat: 24 cm pitkä ja 15 cm leveä.

Ympäri Wikian verkkoa
Hae mainospaikkaa

Satunnainen wiki