FANDOM

LEGO > SYSTEM > Star Wars > Episode II
Count Dooku's Solar Sailer™
Solar-sailer.jpg
Setti
Numero 7752
Teema Star Wars - Episode II
Vuosi 2009
Osia 385
Ohjehinta 75,95 €
LUGNET - Peeron

BrickLink

7752 Count Dooku's Solar Sailer on LEGO Star Wars -sarjan setti, joka julkaistiin vuonna 2009. Se sisältää 385 palikkaa ja sen ikäsuosituksena on 8-14-vuotiaille. Se kuuluu Episode II -alateemaan esiinnyttyään elokuvassa Tähtien sota: Episodi II - Kloonien hyökkäys ja sen hinta tällä hetkellä on 75,95 €.

Ominaisuudet Muokkaa

Alus muistuttaa hyvin paljon esikuvaansa. Siinä on neljä käännettävää siipeä sekä kääntyvä ohjaamo. Aseena on neljä napsautettavaa ohjusta. Rahtitilojen luukku avautuu ja sisälle saa kreivvi Dookun henkilökohtaisen kiituripyörän. Settiin sisältyy neljä minifiguuria: kreivi Dooku, kaksi MagnaGuard droidia sekä pilottidroidin.

Tiivistelmä Muokkaa

Kreivi Dooku on liikkeellä!

Kreivi Dooku lentää kloonisotien taistelukentältä toiselle huippunopealla avaruusaluksellaan ja suunnittelee Tasavallan tuhoamista. Kahden MagnaGuard -henkivartijadroidin, FA-4 -droidin sekä henkilökohtaisen kiiturinsa avustuksella paha sithlordi voi olla liian kova pala jediritareille, jotka yrittävät epätoivoisesti pysätyyää tämän. Sisältää liikutettavat siivet sekä napsautettavia ohjuksia!

  • Sisältää Count Dooku™-, 2x MagnaGuard droid™- sekä FA-4 pilot droid™ -minifiguurit sekä rakennettavan kiirurin!
  • Sisältää avattavan ohjaamon ja rahtitilat, joihin on mahdollista laittaa erillinen kiituri, neljä napsautettavaa ohjusta sekä neljä liikutettavaa siipeä!
  • Mitat: 27 cm pitkä ja jopa 40 cm leveä, kun siivet on auki!

Ympäri Wikian verkkoa
Hae mainospaikkaa

Satunnainen wiki