FANDOM

LEGO > SYSTEM > Star Wars > Episode V
Echo Base™
Echo-base.jpg
Setti
Numero 7749
Teema Star Wars - Episode V
Vuosi 2009
Osia 155
Ohjehinta 31,95 €
LUGNET - Peeron

BrickLink

7749 Echo Base on Tähtien sota: Episodi V - Imperiumin vastaisku -elokuvassa esiintyneeseen Echo-tukikohtaan perustuva LEGO Star Wars -sarjan setti, joka julkaistiin vuonna 2009. Setti sisältää 155 palikkaa ja sen ikäsuosituksena on 7-12-vuotiaille. Setillä on tällä hetkellä hintana 31,95 €.

Ominaisuudet Muokkaa

Echo Base -setti sisältää suojamuurin sekä jalkaväentorjuntatykin. Settiin sisältyy myös ensimmäinen koskaan julkaistu LEGO-tauntaun. Suojamuurissa on ominaisuus, jonka avulla minifiguurit voi nopeasti heittää pois muurilta. Jalkaväentorjuntatykki sisältää avautuvan luukun, yhden laserkanuunan sekä kaksi napsautettavaa ohjusta. Lisäksi tykin runko aukenee ja sisälle mahtuu yksi minifiguuri. Lisäksi keisarillisilla on aseena raskas jaksollinen automaattilasertykki. Setti sisältää viisi minifiguuria: kaksi kapinallissotilasta, kaksi lumisotilasta sekä Han Solo Hoth-varusteissa.

Tiivistelmä Muokkaa

Käy Hothin taistelu uudelleen!

On LEGO Star Warsin 10-vuotissyntymäpäivä ja keisarilliset joukot lähestyvät kapinallisten salaista Echo-tukikohtaa planeetta Hothilla. Kun Han Solo on suorittamassa tehtävää, keisarilliset hyökkäävät käyttäen raskasta automaattilasertykkiään. On kapinallissotilaiden käsissä puolustaa tukikohtaa jättimäisellä puolustustykillä, jossa on napsautettavia ohjuksia, sekä käyttää uutta taisteluun soveltuvaa minifiguurien puolustautumisominaisuutta!

  • Sisältää viisi minifiguuria: 2x Hoth Rebel Trooper™, 2x Snowtrooper™, Han Solo!
  • Sisältää jalkaväentorjuntatykin, missä on avautuva luukku, ovi sekä napsautettavia ohjuksia!
  • Settiin sisältyy ensimmäinen koskaan tehty LEGO-tauntaun!
  • Torni on 9 cm korkea ja vallihauta on 11 cm pitkä.

Ympäri Wikian verkkoa
Hae mainospaikkaa

Satunnainen wiki