Fandom

WikiPalikka

7261 Clone Turbo Tank

474sivua
tässä wikissä
Add New Page
Keskustelu0 Share
LEGO > SYSTEM > Star Wars > Episode III
Clone Turbo Tank™
Clone-turbo-tank.jpg
Setti
Numero 7261
Teema Star Wars - Episode III
Vuosi 2005
Osia 801
Ohjehinta XXX.XX €
LUGNET - Peeron

BrickLink

7261 Clone Turbo Tank on LEGO Star Wars -sarjan vuonna 2005 julkaistu setti, joka perustuu Tähtien sota: Episodi III - Sithin kosto -elokuvasta tuttuun A6 Juggernaut -tankkiin. Setti sisältää 801 palikkaa ja sen ikäsuosituksena on vanhemmille kuin 9-vuotiaille.

Ominaisuudet Muokkaa

Clone Turbo Tankissa on monia ominaisuuksia. Tankissa on kaksi ohjaamoa, jotka avautuvat ja sisältä paljastuu ohjaimet. Sivuovet avautuvat ja sisälle saa joko minifiguureja tai tykkitornin, joka sisältyy myös settiin. Kummallakin puolella on yksi luukku, jonka alta paljastuu moottori. Katolla on liikutettavia aseita ja mallissa on lisäksi myös tähystystorni. Settiin sisältyvät minifiguurit ovat kloonisotilas, Mace Windu, taivasjoukkojen sotilas, rakettikloonisotilas, tieedustelukloonisotilas sekä kaksi taisteludroidia.

Tiivistelmä Muokkaa

Auta Mace Windua jediritarien puolustamisessa!

Täältä tulee massiivinen Clone Turbo Tank™, joka on varustettu BARC-kiiturilla ja valmiina taisteluun!

  • Setti sisältää toimivan jousituksen, joten tankki voi liikkua esteiden yli!
  • Sisältää minifiguurit: Mace Windu™, Clone trooper™, Aerial trooper™, Star Corps trooper™, Clone Scout Trooper™ ja 2x Battle droid™!

Ympäri Wikian verkkoa
Hae mainospaikkaa

Satunnainen wiki