FANDOM

LEGO > BIONICLE > BIONICLE Stars
Rahkshi
7138.png
Setti
Numero 7138
Teema BIONICLE Stars
Vuosi 2010
Osia 18
Ohjehinta 8.95 €
LUGNET - Peeron

BrickLink

7138 Rahksi on yksi kuudesta vuonna 2010 julkaistusta BIONICLE Stars -setistä. Setti sisältää 18 osaa ja maksoi Suomessa 8.95 euroa. Setti kuvaa BIONICLE-maailman lämpönäön voiman omaavaa Rahkshia.

Sisältö Muokkaa

7138 Rahkshi sisältää 18 osaa, joista 17 käytetään Rahkshi-figuurin rakentamiseen ja yksi on kultainen kilpiosa, jonka voi laittaa 7116 Tahulle osana kultaista haarniskaa. Osiin lukeutuu lisäksi keltainen kuminen selkäharja, joka muodostaa Rahkshin kasvot ja selän.

Historia Muokkaa

7138 Rahkshi suunniteltiin vuonna 2009 muiden BIONICLE Stars -settien kanssa. Setin esikuvana käytettiin vuonna 2003 julkaistun Rahkshi-alateeman kuutta settiä. Rahkshin sauvan päät ovat samalla kuin yhdellä esikuvistaan, 8590 Guurahkilla. Setin nimeksi harkittiin aluksi Zirahkia tai Xiirahkia, mutta lopulta BIONICLE Stars -alateeman kolmen pahiksen niminä päätettiin käyttää niiden lajinimiä BIONICLE-maailmassa.[1]

Setti julkaistiin tammikuussa 2010 yhdessä viiden muun BIONICLE Stars -setin kanssa. Myöhemmin samana vuonna julkaistiin rakennusohjeet kaikkien kuuden BIONICLE Starsin yhdistelmälle, Gaardusille.

Tiivistelmä Muokkaa

Glatorianien tulinen vihollinen!

Tämä Makutan keltahaarniskainen palvelija käyttää kiehuvaa lämpönäön voimaansa sulattaakseen kaikki esteet tieltään. Yhtenä Makutan vapauttamasta armeijasta, vain Kultainen Toa voi toivoa pysäyttävänsä sen riehumisen. Sisältää yhden kultaisen haarniskan osista.

  • Rahkshi, LEGO BIONICLE -pahis, kantaa kaksiteräistä keihästä ja omaa piikikkään selän!
  • Rakenna Kultainen LEGO BIONICLE!
  • Kerää kaikki 6: 7116 Tahu, 7117 Gresh, 7135 Takanuva, 7136 Skrall, 7137 Piraka ja 7138 Rahkshi!

Katso myös Muokkaa

Ulkoisia linkkejä Muokkaa

Lähteet Muokkaa

  1. Kelly McKiernan, BZPowerin viestiketju

Ympäri Wikian verkkoa
Hae mainospaikkaa

Satunnainen wiki