Fandom

WikiPalikka

7137 Piraka

474sivua
tässä wikissä
Add New Page
Keskustelu0 Share
LEGO > BIONICLE > BIONICLE Stars
Piraka
7137.png
Setti
Numero 7137
Teema BIONICLE Stars
Vuosi 2010
Osia 15
Ohjehinta 8.95 €
LUGNET - Peeron

BrickLink

7137 Piraka on yksi kuudesta vuonna 2010 julkaistusta BIONICLE Stars -setistä. Se on malli BIONICLE-maailman hahmo Nektannista, joka on Skakdi-lajiin kuuluva sotaherra ja jota nimitetään Pirakaksi. Setin hinta Suomessa oli 8.95 euroa.

Sisältö Muokkaa

7137 Piraka sisältää 15 osaa, joista 14 käytetään Piraka-mallin rakentamiseen. Yksi osista on pala kultaista haarniskaa, jonka voi laittaa 7116 Tahulle. 7137 Piraka sisältää kumisen selkäharjan, joka muodostaa Nektannin selkäpiikit ja kasvot. Pirakan aseena on kaareva viikate.

Historia Muokkaa

Piraka-setti suunniteltiin vuonna 2009. Setin esikuvana toimivat kuusi vuonna 2006 julkaistun Piraka-teeman settiä, erityisesti 8902 Vezok. Setin viikatteen suunnitteli Kelly McKiernan, BIONICLE.com-sivuston ylläpitäjä. Settiin oli alun perin tarkoitus tulla kaksi viikatetta, mutta lopulliseen settiin tuli kuitenkin vain yksi.

Setti julkaistiin tammikuussa 2010 yhdessä viiden muun BIONICLE Stars -setin kanssa. Myöhemmin samana vuonna julkaistiin rakennusohjeet kaikkien kuuden BIONICLE Starsin yhdistelmälle, Gaardusille.

Tiivistelmä Muokkaa

Skakdien petturisotaherra!

Kerran voimakas Skakdi-johtaja, Nektann on ryhtynyt petturiksi ja tullut PIrakaksi. Pahan Makutan kanssa liittoutuneena, hän haastaa Glatorianien mahdin viimeisessä taistelussa Bara Magnan kohtalosta. Sisältää yhden kuudesta kultaisen haarniskan osasta.

  • Piraka, LEGO BIONICLE-pahis, on aseistautunut kaksireunaisilla terillä ja piikeillä olkapäillään!
  • Rakenna Kultainen LEGO BIONICLE!
  • Kerää kaikki 6: 7116 Tahu, 7117 Gresh, 7135 Takanuva, 7136 Skrall, 7137 Piraka and 7138 Rahkshi!

Ulkoisia linkkejä Muokkaa

  • Nektann - tarinatietoa Bioarkistoissa

Ympäri Wikian verkkoa
Hae mainospaikkaa

Satunnainen wiki