FANDOM

LEGO > BIONICLE > BIONICLE Stars
7135 << 7136 >> 7137 284px-LEGO logo.svg
Skrall
7136
Setti
Numero 7136
Teema BIONICLE Stars
Vuosi 2010
Osia 21
Ohjehinta 8.95 €
LUGNET - Peeron

BrickLink

7136 Skrall on yksi kuudesta vuonna 2010 julkaistusta BIONICLE Stars -setistä. Setti on malli BIONICLE-maailman soturilajin, Skrallien, perusjäsenestä. Setin hinta suomessa oli 8.95 euroa.

Sisältö Muokkaa

7136 Skrall sisältää 21 osaa, joista 20 tulee Skrall-malliin ja yksi on osa kultaista haarniskaa, jonka voi laittaa 7116 Tahu -setille. Skrallin kypärä ja olkaterät ovat samat kuin esikuvallaan 8978 Skrallilla, vaikkakin olkaterien keskiosat on värjätty limevihreiksi.

Tiivistelmä Muokkaa

Makutan soturit!

Vaikka heidät onkin ajettu kaupungistaan, pahat Skrall-soturit ovat nopeita liittoutumaan Makutan kanssa yrittäessään valloittaa Bara Magnan. Käyttäen uusia varjon voimia, Skrallit ovat vaarallisempia kuin koskaan aiemmin. Sisältää yhden kuudesta kultaisen haarniskan osasta.

  • Skrall, LEGO BIONICLE -pahis, taistelee mahtavalla miekallaan ja terävillä olkaterillään!
  • Rakenna Kultainen LEGO BIONICLE!
  • Kerää kaikki 6: 7116 Tahu, 7117 Gresh, 7135 Takanuva, 7136 Skrall, 7137 Piraka and 7138 Rahkshi!

Triviaa Muokkaa

  • 7136 Skrall -setin voi yhdistää muiden BIONICLE Stars -settien kanssa Gaardus-nimiseksi yhdistelmäksi.

Ulkoisia linkkejä Muokkaa

  • Skrall - tarinatietoa Bioarkistoissa

Ympäri Wikian verkkoa
Hae mainospaikkaa

Satunnainen wiki