Fandom

WikiPalikka

7135 Takanuva

474sivua
tässä wikissä
Add New Page
Keskustelu0 Share
LEGO > BIONICLE > BIONICLE Stars
Takanuva
7135.png
Setti
Numero 7135
Teema BIONICLE Stars
Vuosi 2010
Osia 21
Ohjehinta 8.95 €
LUGNET - Peeron

BrickLink

7135 Takanuva on yksi kuudesta BIONICLE Stars -setistä, jotka julkaistiin vuonna 2010. Se on malli BIONICLE-maailman hahmo Takanuvasta, joka on Valon Toa. Setin hinta Suomessa oli 8.95 euroa.

Sisältö Muokkaa

Takanuva-setti sisältää 21 osaa, joista 20 käytetään Takanuvan rakentamiseen ja yksi on kultainen osa, joka on rintapanssari 7116 Tahun Kultaiseen haarniskaan. 7135 Takanuvan osiin lukeutuvat hopeinen Valon naamio ja kaksi hopeista terää. Setin esikuvia ovat setit 8596 Takanuva ja 8699 Takanuva.

Tiivistelmä Muokkaa

Valon Toa palaa!

Takanuva haastaa pahojen Rahkshien laumat kaksoisvalosauvoillaan ja voimakkaalla Valon naamiollaan. Jos hän epäonnistuu, kaksi universumia ovat tuomittuja! Kaksoisvalosauvoilla ja Valon naamiolla aseistettuna taistelee viimeisen kerrran pimeyden voimia vastaan Bara Magnalla. Sisältää yhden kuudesta kultaisen haarniskan osasta.

  • Takanuva, LEGO BIONICLE-sankari, käyttää kaksoisvalosauvoja!
  • Valon naamio ja kehopanssari sisältyvät mukaan!
  • Rakenna kultainen LEGO BIONICLE!
  • Kerää kaikki 6: 7116 Tahu, 7117 Gresh, 7135 Takanuva, 7136 Skrall, 7137 Piraka and 7138 Rahkshi!

Triviaa Muokkaa

  • 7135 Takanuva -setin voi yhdistää muiden BIONICLE Stars -settien kanssa Gaardus-nimiseksi yhdistelmäksi.

Ulkoisia linkkejä Muokkaa

Ympäri Wikian verkkoa
Hae mainospaikkaa

Satunnainen wiki