FANDOM

LEGO > BIONICLE > BIONICLE Stars
Tahu
7116.png
Setti
Numero 7116
Teema BIONICLE Stars
Vuosi 2010
Osia 19
Ohjehinta 8.95 €
LUGNET - Peeron

BrickLink

Tahu on yksi kuudesta vuoden 2010 BIONICLE-setistä, BIONICLE Starseista. Se on malli BIONICLE-maailman hahmo Tahusta, joka on Tulen Toa ja Kultaisen haarniskan käyttäjä.

Sisältö Muokkaa

7116 Kultainen haarniska.png

Tahu-setti Kultaisilla osilla

Tahu-settiin kuuluu 19 osaa, joista 18 käytetään Tahun rakentamiseen ja yksi on kultainen naamio, joka voidaan myös laittaa Tahulle yhdessä viiden muun kultaisen osan kanssa, jotka sisältyvät viiteen muuhun BIONICLE Stars -settiin. Tällöin Tahulla on kultainen haarniska, jonka mukaan häntä kutsutaan joissain lähteissä "kultaiseksi Toaksi". Osiin lukeutuvat Tahun liekinmuotoinen miekka ja Kanohi Hau, joka on muotoilultaan erilainen kuin alkuperäiseen 8534 Tahu -settiin sisältynyt.

Historia Muokkaa

7116 Tahu suunniteltiin vuonna 2009. Erland Refling Nielsen suunnitteli settiin kuuluvan Kanohi Haun. Vuonna 2010 setti julkaistiin yhdessä viiden muun BIONICLE Stars -teeman setin kanssa. Tahu oli Stars-mainoskampanjan keskiössä, ja settiä mainostettiin "Kultaisena Toana", joka syntyi kun kuusi kultaista osaa laitettiin Tahu-malliin (jokaiseen BIONICLE Stars -settiin sisältyi yksi osa).

Vuonna 2010 LEGO.comissa julkaistiin rakennusohjeet Gaardus-nimiselle yhdistelmälle, jonka voi rakentaa yhdistämällä kaikki kuusi BIONICLE Stars -teeman settiä.

Tiivistelmä Muokkaa

Tulen mestari!

Elämän naamion voiman muuttamana, Tahun on ryhdyttävä vaaralliseen tehtävään -- etsiä kultaisen haarniskan palaset, joilla voittaa pahan Makutan joukot! Tulen Toa käyttää elementaalivoimiaan ja Suojauksen naamiota apunaan tehtävällään. Sisältää yhden kuudesta kultaisen haarniskan osasta.

  • Tahu, LEGO BIONICLE -sankari, on varustettu tulimiekalla ja Suojauksen naamiolla!
  • Klassinen Kanohi Hau -naamio sisältyy myös!
  • Rakenna kultainen LEGO BIONICLE!
  • Kerää kaikki kuusi: 7116 Tahu, 7117 Gresh, 7135 Takanuva, 7136 Skrall, 7137 Piraka ja 7138 Rahkshi!

Ulkoisia linkkejä Muokkaa

  • Tahu - tarinatietoa Bioarkistoissa

Ympäri Wikian verkkoa
Hae mainospaikkaa

Satunnainen wiki