FANDOM

LEGO > SYSTEM > Star Wars > Episode IV
6211 << 6212 284px-LEGO logo.svg.png
X-wing Fighter
X-wing.jpg
Setti
Numero 6212
Teema Star Wars - Episode IV
Vuosi 2006
Osia 437
Ohjehinta 69,95 €
LUGNET - Peeron

BrickLink

6212 X-wing Fighter on Tähtien sota: Episodi IV - Uusi toivo -elokuvasta tuttuun X-siipiseen tähtihävittäjään perustuva malli, joka julkaistiin vuonna 2006. Setti sisältää 437 palikkaa ja sedn ikäsuosituksena on 8-12-vuotiaille. Setillä on hintaa 69,95 €.

Ominaisuuudet Muokkaa

X-siipisen muotoilu on autenttinen ja se muistuttaa lähes täydellisesti esikuvaansa. Setissä tulee kahdenlaiset tekstuurit: voit rakentaa joko Luke Skywalkerin Punainen Viisi, tai Wedge Antillesin Punainen Kaksi -hävittäjän. Setin ominaisuuksina on avautuvat siivet, joiden tilaa voi vaihtaa hyökkäys- ja lentotilojen välillä, laskeutumistuet sekä rahtitilat. Settiin sisältyvät minifiguurit ovat Luke Skywalker, Wedge Antilles, prinsessa Leia, Han Solo, Chewbacca sekä R2-D2.

Tiivistelmä Muokkaa

Lennä kapinaliiton sankarien kanssa!

Rakenna yksi Tähtien sota -universumin kuuluisimmista aluksista! Kapinaliiton rohkeiden pilottien käsissä nämä hävittäjät tuhoavat kaksi massiivista Kuolemantähtieä! Settiin sisältyy S-foil -siivet, jotka voi siirtää lento- ja laskeutumistiloihin, avautuvat laskeutumistuet, rahtitilat sekä paljon autenttista muotoilua. Lisäksi tämä setti sisältää ihan ensimmäisen Wedge Antilles -minifiguurin!

  • Sisältää osat joko Luke Skywalkerin tai Wedge Antillesin hävittäjän rakentamiseen!
  • Minifiguurit: Luke Skywalker™, Princess Leia™, Wedge Antilles™, Han Solo™, Chewbacca™ sekä R2-D2™!

Ympäri Wikian verkkoa
Hae mainospaikkaa

Satunnainen wiki