FANDOM

LEGO > SYSTEM > Castle > Forestmen
6076 << 6077 (Set 2) >> 6078 284px-LEGO logo.svg.png
6077 Forestmen's River Fortress
Lego-forestmen-6077-2.jpg
Setti
Numero 6077
Teema Castle - Forestmen
Vuosi 1989
Osia 348
Ohjehinta - €
LUGNET - Peeron

BrickLink

6077 Forestmen's River Fortress (suomeksi Lainsuojattomien jokilinnoitus) on vuonna 1987 julkaistu Forestmen-teemaan kuuluva setti. Se sisältää nimensä mukaisesti Metsämiesten veden päälle rakennetun linnakkeen ja pienen saarekkeen jonka avulla linnakkeen pääsee. Setti sisältää 6 minifiguuria ja on näin suurin teemansa setti.

SisältöMuokkaa

Kuten aiemmin kerrottiin, setti sisältää lainsuojattomien kookkaan jokilinnoituksen. Rakennelma eroaa hyvin paljon muista Castle-linnoituksista ollen paljon orgaanisempi. Linnoitus on rakennettu kahden kookkaan mustan puun väliin ja se sisältä erilaisia leikkimistarkoituksiin soveltuvia kohtia. Linnoituksen pohjalla on veden täyttämä kellari, johon on rakennettu vankila [1]. Linnoitukseen pääsee sillan kautta, jonka voi tarpeen mukaan nostaa ylös. Setin päätoimintona on avautuva takaseinä, jonka avulla pääsee käsiksi linnakkeen sisäosiin.

Linnakkeen lisäksi setistä tulevilla osilla voi rakentaa pienen saarekkeen jonka avulla linnoitukseen pääsee. Saarekkeen rakentuu myös pieni puu. Loppu palikoilla saa aikaiseksi pienen jokilautan.

Setissä tulee mukana kuusi minifiguuria joista viisi on Metsämiehiä ja yksi Crusaders-teeman ristiretkeläinen.

ErikoisuudetMuokkaa

  • Sininen rakennuslevy, jonka päälle koko linnoistus rakennetaan, tuli markkinoille ensimmäistä kertaa tässä setissä.

Katso myösMuokkaa

LinkitMuokkaa

LähteetMuokkaa

  1. Setin ohjeiden 5. sivu

Ympäri Wikian verkkoa
Hae mainospaikkaa

Satunnainen wiki