FANDOM

LEGO > SYSTEM > Space > Space Police III
Hyperspeed Pursuit
Hyperspeed Pursuit 1.JPG
Setti
Numero 5973
Teema Space - Space Police III
Vuosi 2009
Osia 442
Ohjehinta 54,95 €
LUGNET - Peeron

BrickLink

5973 Hyperspeed Pursuit (suomeksi Hypernopea Takaa-ajo) on vuonna 2009 julkaistu Space Police III-teemaan kuuluva setti. Setti oli ilmestymisvuonaan teemansa toiseksi suurin setti. Setti koostuu kahdesta avaruusaluksesta, avaruusrosvojen mustan puhuvasta aluksesta ja Space Police-järjestön hävittäjästä. Settiin kuuluu myös kolme minifiguuria, poliisi ja Kallokaksoset.

SisältöMuokkaa

Setin mukana tulevista 442 palikasta rakentuu kaksi avaruusalusta, Space Police-järjestön VX-Falcon (VX-Haukka) hävittäjästä ja Kallokaksosien Skull Interceptor (Kallohävittäjä) aluksesta. Lisäksi setissä tulee mukana kolma kullattua laattaa, niiden säilön, kuljetussäiliön sekä kolme minifiguuria.

VX-Falcon on Space Police järjestön raskaasti aseistettu ja voimakkailla moottoreilla varustettu alus. Alus on väriltään valkoinen mustilla yksityiskohdilla. Aluksessa on myös poliisi-autojen malliin asetetut huomiovalot (punainen ja sininen). Aluksen perään voi kiinnittää kuljetussäiliön. Falcon on 20,3 cm pitkä ja 22,9 cm leveä.

Skull Interceptor on Kallokaksosien nimikkoalus. Alus on väritykseltään musta punaisilla yksityiskohdilla varustettuna ja siinä on kaksi TECHNIC-tykkiä, joilla voi ampua kuljetussäiliötä. Alus muistuttaa ulkomuodoltaan ja tyyliltään vanhoja amerikkalaisia muskeliautoja. Aluksen takaosa on avonainen ja siellä on oma paikkansa kultasäilölle.

ErikoisuudetMuokkaa

Ympäri Wikian verkkoa
Hae mainospaikkaa

Satunnainen wiki