FANDOM

LEGO > SYSTEM > Town > Seasonal
Winter Toy Shop
[[Tiedosto:|300px]]
Setti
Numero 10199
Teema Town - Seasonal
Vuosi 2009
Osia 815
Ohjehinta 79,95 €
LUGNET - Peeron

BrickLink

Winter Toy Shop on vuonna 2009 julkaistu joulu-aiheinen Town-teemaan kuuluva setti. Se sisältää lelun tekijän verstaan lumisine ympäristöineen sekä seitsemän minifiguuria. Setti omaa mielenkiintoisen historian: ensimmäiset siihen liittyvät kuvat julkaistiin vuoden 2009 loppukesästä ja se myytiin loppuun saman vuoden joulukuun alussa.

SisältöMuokkaa

Kuten yllä mainittiin, setti sisältää lumisen lelun tekijän verstaan. Verstas on setin päärakennelma ja se sisältää laudoitetun sisätilan kaksine mallileluineen (robotti sekä juna), takkoineen ja kassoineen. Verstaan tornissa on laaja ikkuna, jonka saa valaistua valopalikalla. Verstaan lisäksi setti sisältää piha-alueen jossa on suuri joulukuusi, penkki ja katulamppu. Kuusen alla on erilaisia joululahjoja, osa paketissa ja osa näkyvillä.

Rakennuksen ja pihalla olevien lisäksi setissä on myös seitsemän minifiguuria, kaikki hahmoja joita muissa seteissä ei ole näkynyt. Huomionarvoisimmat figuurit ovat nais- ja mies-laulajat, jotka ovat asustettuina perinteisiin brittiläisiin joululaulujen laulajiin. Näissä figuureissa käytetään tavanomaisista päistä eroavia "laulavia" päitä.

Joulu-laulujen laulajien lisäksi setissä tulee lelujen tekijä, kolme lasta sekä yksi naishahmo.

Ympäri Wikian verkkoa
Hae mainospaikkaa

Satunnainen wiki