FANDOM

LEGO > SYSTEM > Star Wars > Ultimate Collector Series
10197 << 10198 >> 10199 284px-LEGO logo.svg
Tantive IV
Tantive-iv
Setti
Numero 10198
Teema Star Wars - Episode IV, Ultimate Collector Series
Vuosi 2009
Osia 1408
Ohjehinta 199,95 €
LUGNET - Peeron

BrickLink

10198 Tantive IV on LEGO Star Wars -sarjan setti, joka julkaistiin vuonna 2009. Setti on osa LEGO Star Warsin 10-vuotisjuhlamalleja ja se kuuluu Ultimate Collector Series -sarjaan. Setti sisältää 1408 palikkaa ja sen ikäsuosituksena on vanhemmille kuin 14-vuotiaille. Setin esikuvana ollut alus Tantive IV esiintyi elokuvan Tähtien sota: Episodi IV - Uusi toivo aloituskohtauksessa, joten setti kuuluu siis Episode IV -alateemaan. Setillä on tällä hetkellä hintana 199,95 €.

Ominaisuudet Muokkaa

Tantive IV:ssa on paljon ominaisuuksia. Aluksen ohjaamo avautuu ja sisälle mahtuu kaksi minifiguuria. Aseistuksena aluksessa on kaksi isoa kääntyvää kaksoislasertykkiä sekä pienempiä turbolaserpattereita. Tutka-antennikin on kääntyvä. Sisätiloista löytyy komentokeskus. Alukseen kuuluu myös irroitettava rahdinkuljetusajoneuvo sekä kaksi pelastuskapselia. Setti sisältää viisi minifiguuria: prinsessa Leia, kapteeni Antilles, kapinallissotilas, C-3PO sekä R2-D2.

Tiivistelmä Muokkaa

Tähtien sota -saaga alkaa!

Tantive IV -sulkufregatti kuljettaa prinsessa Leiaa, C-3PO:ta sekä R2-D2:ta elintärkeällä tehtävällä ja pakenee Darth Vaderin tähtituhoajaa. Juhli koko Star Wars -saagaa tällä täysin uudella setillä, joka sisältää koko saagan ensimmäisen avaruusaluksen! Tantive IV sisältää avattavan ohjaamin, kääntyvät lasertykit ja tutka-antennin, irroitettavan katon sekä sisäisen komentokeskuksen! Se sisältää myös avattavan osaston, jossa on irroitettava kulkuneuvo sekä kaksi pelastuskapselia droideille pakoon Kuolemantähden piirustusten kanssa!

  • Sisältää viisi minifiguuria: Princess Leia™, Captain Antilles™, Rebel Trooper™, C-3PO™ sekä R2-D2™!
  • Avaa ohjaamo ja aseta sisälle kaksi minifiguuria!
  • Turbolaserkanuunoja sekä alhaalla että ylhäällä voi kääntää sekä vaaka- että pystysuunnassa!
  • Sisältää irroitettavan katon!
  • Paljon sisäistä muotoilua, kuten prinsessa Leian pöytä ja kahden minifiguurin komentokeskus!
  • Avaa säilytysosasto löytääksesi irroitettavia kulkuneuvoja!
  • Sisältää kääntyvän tutka-antennin ja kaksi irroitettavaa pelastusalusta!
  • Mitat: 52 cm pitkä, 19 cm leveä sekä 14 cm korkea.

Ympäri Wikian verkkoa
Hae mainospaikkaa

Satunnainen wiki